Nergens last van, ik wil symptomen!

Ik heb het hartje 2 dagen geleden gezien dus zou me niet zo druk moeten maar zou zo graag wat tekens van moeder natuur krijgen. In het begin was ik extreem moe en krampjes in onderbuik maar nu is dat ook weg. Heb ook totaal geen gespannen pijnlijke borsten en ben helemaal niet misselijk 's-morgens of dat koffie me tegenstaat ofzo. Wie herkent dit?
 
Hoi Hoi

Hoelang ben je nu zwanger?
Ik ben nu denk ik 5 weken zwanger en in het begin had ik veel klachten maar nu in de 5de week wordt het al minder en daar wordt je inderdaad onzeker van helemaal omdat wij nog geen echo hebben gehad en voorlopig nog niet krijgen.

Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker in je vel in je zwangerschap veel vrouwen hebben dit hoor geen klachten!

Geniet van je zwangerschap

Liefs Kim
 
Hay meid,

Ik voel me wel echt zwanger, eten staat me soms tegen en die borsten doen me zeer............verder niet misselijk gelukkig! Ik kan merken dat mijn HCG stijgt.

Het is vast in orde, je lichaam doet van alles nu dus je voelt het snel wel weer!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hahaha, ik zou blij zijn als ik geen klachten heb, je mag de mijne wel hebben.

Maar nee, ik snap je bezorgdheid je wil wat actie in de buik, zodat je het kindje voelt.

Sterkte maar geniet vooral van je zwangerschap!

groetjes,
amanda
 
Ik snap je bezorgdheid ook hoor, maar denk dat je gewoon moet genieten. Ik weet bijna zeker dat je heus ng wel klachten gaat krijgen en dan wil je er vanaf hihi
 
Hoi,
ik zou mij ook niet zo'n zorgen maken als ik jou was.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook weinig symptomen. Na een week of 8 voelde ik me 's morgens niet echt super, maar nooit gespuugd. Het enige waar ik het toen aan merken was dat ik al een cup maat gegroeid was haha. Verder was ik wel vermoeider, maar geen buik ofzo. Eerste schopjes waren met 17 weken en vanaf 20 weken kon je pas een beetje zien dat ik zwanger was haha. O ja, ook vreselijke krampachtige pijn in mijn buik gehad 's avonds en 's nachts in de 7e week ofzo. Dat kwam omdat mijn baarmoeder aan het oprekken was. Ik hoop dat dit keer omdat hij al flink opgerekt is geweest ik er minder last van heb haha.
Ik ben nu 4/5 weken en heb nog geen klachten gelukkig. Alleen dat zeurende gevoel in mijn rug en buik als of je ongesteld moet worden, maar dat had ik de vorige keer ook. Maar tijdens mijn eerste zwangerschap herkende ik die dingen ook niet echt als zwangerschapskwaaltjes hoor. Dus maak je niet druk en geniet er van dat je nergens last van hebt. Geloof me, er komt een tijd dat je denkt: goh was ik nog maar in die eerste weken toen ik nog nergens last van had haha.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Hoi Saskia, ik heb net als jij eigenlijk nergens last van. Alleen 's avonds wat pijnlijke borsten, maar dat is te verwaarlozen. Ik ken genoeg vrouwen in mijn omgeving die ook fluitend hun zwangerschap doorgingen. Zeker als ik de verhalen van de andere dames hier lees, ben ik juist blij dat ik nergens last van heb.
Heel veel succes en geniet er vooral van!!!!
 
Volgens mij wisselt het gewoon heel erg. Sommige vrouwen hebben nergens last en andere, net zoals ik, zijn zo ziek, moe en misselijk dat alles teveel is. Ik snap dat het hebben van geen symptomen voor onzekerheid kan zorgen, maar ik zou wel eens willen dat het bij mij iets minder zou zijn. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn, maar het feit dat ik me zo rot voel maakt het allemaal niet leuker. Hou je vast aan de gedachte dat je al een mooie echo hebt gehad en dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien.
 
Terug
Bovenaan