Hoi,
ik zou mij ook niet zo'n zorgen maken als ik jou was.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook weinig symptomen. Na een week of 8 voelde ik me 's morgens niet echt super, maar nooit gespuugd. Het enige waar ik het toen aan merken was dat ik al een cup maat gegroeid was haha. Verder was ik wel vermoeider, maar geen buik ofzo. Eerste schopjes waren met 17 weken en vanaf 20 weken kon je pas een beetje zien dat ik zwanger was haha. O ja, ook vreselijke krampachtige pijn in mijn buik gehad 's avonds en 's nachts in de 7e week ofzo. Dat kwam omdat mijn baarmoeder aan het oprekken was. Ik hoop dat dit keer omdat hij al flink opgerekt is geweest ik er minder last van heb haha.
Ik ben nu 4/5 weken en heb nog geen klachten gelukkig. Alleen dat zeurende gevoel in mijn rug en buik als of je ongesteld moet worden, maar dat had ik de vorige keer ook. Maar tijdens mijn eerste zwangerschap herkende ik die dingen ook niet echt als zwangerschapskwaaltjes hoor. Dus maak je niet druk en geniet er van dat je nergens last van hebt. Geloof me, er komt een tijd dat je denkt: goh was ik nog maar in die eerste weken toen ik nog nergens last van had haha.
Succes!
Liefs,
Mar