nergens last van?


hoi allemaal,ik ben sabine en bijna 7 weken zwanger van ons eerste kindje.
ik krijg vrijdag mijn 2e echo (omdat ik al onder behandeling van de gyn was). maar ik maak me een beetje zorgen; ik lees van iedereen verhalen over hoe zwak,ziek en misselijk ze zijn maar ik heb buiten een beetje gevoelige tepels en een beetje vermoeidheid en af en toe een steekje in mijn buik nergens last van. en daardoor voel ik me niet echt zwanger. en denk ik;als t allemaal nog maar wel aan t groeien is daarbinnen?hebben meer mensen dit (of gehad)?
bvd sabine

 
Hoihoi.
Ik weet wat je voelt, ik had hetzelfde maar kwam er daardoor pas met een week of twaalf achter dat ik wel eens zwanger kon zijn. Ik ben nu 33+1 en heb nog steeds bijna nergens last van, zelfs niet van een dikke buik want er zijn nog mensen die niet zien dat ik zwanger ben.
Maar ondanks alles ben ik gisteren weer kerngezond verklaard door de vk. Mijn bloeddruk en hb zijn al de hele tijd stabiel en ook mijn bloedsuiker is perfect en dat terwijl ik gewoon mijn dingen doe en best wat stress ervaar en ook niet altijd even gezond eet.
Ik heb ronde de 17e week en een week of wat erna een beetje last gehad van gevoelige tepels, mijn borsten waren ineens twee cupmaten groter en ik kreeg een vreemd zeurend gevoel bij mijn heupen en rug en schaambeen en dat bleek van mijn bekken te komen, maar met speciale fisio en rustig aan doen op mijn werk is dat ook weer aardig gegaan.
Ik heb echt wel eens dat ik met een jaloerse blik naar de andere zwangere vrouwen kijk die wel kunnen pronken met hun duidelijke babybuik, maar denk dan ook weer bij mezelf, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af en heb ik straks een lekker maatje als ik bevallen ben.
Ik hoop voor je dat het zo lekker blijft gaan, net als bij mij.
Geniet er maar goed van nu het nog zo heerlijk gaat.
groetjes TIna
 

Hey

ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik al bijna 11 weken zwanger was (10w4d) en ik geloofde er niks van, ik had echt helemaal nergens last van!
bij de echo met 11w4d zagen we ons kleine hummeltje en ik was in de 7e hemel! het zat er dus echt maar de twijfel kreeg weer de overhand een paar dagen later want ik voelde nog steeds niks en had nergens last van.
tot mijn 18e week ook geen buik, met 18 weken begon die pas te groeien.
ik ben nu 27w2d en nog steeds weinig kwalen hoor, nu natuurlijk wel wat, want met een buik gaat niet alles makkelijk meer.
maar op zich voel ik me erg prima en ben ik blij dat ik niet de hele dag boven de pot heb hoeven hangen zoals een vriendin van mij.
ik zou zeggen, geniet er gewoon van, de hele dag beroerd voelen is ook niet leuk, niet voor jezelf maar ook niet voor anderen!

succes! en nog een fijne zwangerschap!

liefs sarah 27w2d zwanger van 1e kindje
 
Hoi,

Van harte gefeliciteerd, als 1e natuurlijk.

Ik hoop voor je dat het zo blijft wat betreft je kwaaltjes. Bij mij begon het precies op 7 weken, bij anderen wat later of eerder, en sommige hebben (haast) nergens last van. Dus nog even afwachten, wie weet komt het nog. Je HCG is nu pas echt aan het stijgen en de meeste kwaaltjes worden daarmee in verband gebracht!

Fijne zwangerschap nog!!!

Groetjes Tamara 29

12 wk en 3 dgn
 
Hoi,

maak je geen zorgen (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan!) Ik ben inmiddels 32(+6) weken zwanger van de derde en bij alledrie geen dag misselijk geweest (daar ben ik alleen maar blij om!!) Wel last van gevoelige borsten en de bekende moeheid hoor, maar dat hoort erbij. De laatste loodjes wegen nu ook wel wat zwaarder, mijn buik is al een flinke toeter en ik heb nog twee lieve dametjes rondlopen. Zeker met dit warme weer doe ik echt niet veel meer. Maar mij hoor je verder niet klagen hoor!

Ik hoop dat je binnenkort een mooie echo krijgt en geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Hille
 
Hoi Sabine,

Nou wij kunnen elkaar de hand schudden hoor. Ook ik had in het begin even last van mijn borsten en vermoeidheid maar verder niets!! Tja dan moet je vertrouwen op die positieve zwangerschapstest. Toen we onderweg waren naar de 1e afspraak met de verloskundige (met ruim 12 weken!) zei ik nog tegen mijn vriend: als ze straks op die echo niks zien dan geloof ik het ook. Maar nee, er zat echt een babytje in met armpjes en beentjes! Ik begrijp je onzekerheid...en die zul je verderop in de zwangerschap ook wel hebben op andere vlakken maar prijs jezelf maar gelukkig dat je er tot nu toe zo makkelijk door rolt. Fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Alice
 
Maak je niet druk over dat je niet zoveel voelt; ik voelde bij de eerste zwangerschap meteen van alles en die ging mis, maar bij de tweede keer voelde ik helemaal niets en die is nu 33 weken en schopt me bijna beurs. Maar het voelt een beetje als een vreemd niemandsland; je weet dat je zwanger bent, maar je voelt het nauwelijks en niemand kan het nog zien...
Veel geluk gewenst in ieder geval.
groetjs
greet
 

hoi allemaal,
heel erg bedankt voor jullie reacties!
ik ben er nu wel iets geruster op,maar toch;eerst zien en dan geloven denk ik.
maar ik heb mijn echo a.s. vrijdag al!
jullie ook allemaal succes toegewenst met jullie zwangerschappen!!
groetjes sabine
 
Terug
Bovenaan