Nergens last van

Hallo allemaal,

Ben nu ongeveer 7 weekjes zwanger maar voel me eigelijk prima, vorig week wat misselijk geweest maar nu niet meer.
Eigelijk wil ik van alles voelen omdat het tussen m'n oren zit dat het dan wel goed moet zijn.
28 april eerste afspraak bij de vk, duurt nog zo lang.
Nog meer meiden die nergens last van hebben? (Moet eigelijk heerlijk zijn natuurlijk)

hoi,

Tja lekker van genieten dat je nergens last van hebt zou ik zeggen!!!
Zowel nu als bij mijn oudste had ik vrij kwaaltjesloze zw.schappen. Bij de (nu nog) jongste ben ik 3 maand misselijk geweest waarbij ook het spugen helaas om de hoek kwam kijken... oké dan weet je wel goed dat je zwanger bent, maar om het nou aangenaam te noemen .
Heb nu een vrij gelijk begin als bij de oudste. Vooral moe en weinig eetlust.... en dat is het eigenlijk wel. Vind het wel best hoor... als de rest van de zwangerschap ook net zo verloopt als bij hem.... dan wil ik er nu vast graag op intekenen, dat was heerlijk!

groetjes,
Marije

Hoi,

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb ook nagenoeg nergens last van,
beetje gevoelige borsten, maar verder heb ik meer energie dan anders.
Mag de 24e naar de vk. Kan me allemaal niet snel genoeg gaan.

liefs Daan

Hoi meiden,

Ik ben vooral veel moe in de middag en mn borsten voel ik maar dat is niet al te erg. Verder een veranderde eetlust maar geen echte kwalen, ik voel me erg goed lichamelijk en ben er heel erg blij om.

Groetjes Petra

Hoihoi,

Ik heb ook eigenlijk nergens last van. Ben nu 10 weken. Alleen de eerste paar weken een beetje misselijk geweest in de ochtend maar sinds 2 weken niet meer. Tuurlijk gespannen borsten en na het eten staat mijnbuik op ontploffen zo groot dat ie wordt en heel erg moe. maar gelukkig geen nare dingen! ze zeggen dat je bij 10 weken het HCG het hoogst is en dat dan je misselijkheid en moeiheid gaat afnemen. We zullen het zien!

Ester

Hoi,

Hier nog een met weinig kwaaltjes. Daarnaast heb ik ook nog 2 1/2 bloedverlies gehad, en als je dan geen andere zwangerschapskwaaltjes hebt, denk je al gauw dat het mis zal zijn. Gelukkig liet de echo woensdag wat anders zien, en mini-kindje in wording met een mooi kloppend hartje.

Ik ben wel wat moe, maar niet extreem moe, heb wel wat gevoeligere en grote borsten, maar ook weer niet extreem. En m'n eetlust is ook niet aangetast oid. Heb een ochtend een misselijkheidsaanval gehad (en daar was ik bijna blij mee, omdat ik toen nog steeds bloedverlies had).

Fijne (kwaaltjesloze) zwangerschappen gewenst,

Rianne

Ik mag ook niet klagen vind ik.
Ben sinds de 7e week misselijk maar niet in die mate dat ik moet overgeven.
Daar ben ik best blij mee want ik ben als de dood voor overgeven.
Bij mij is het wel de hele dag door de misselijkheid. Dat is wat minder, maar het is voor een goed doel zeg ik dan maar.
Borsten zijn wat voller en gevoelig.
Het enige wat ik wel vervelend vind is dat mijn eetlust helemaal veranderd is.
Vind niets meer lekker en met de misselijkheid erbij eet ik dus echt niet veel meer.
Ben inmiddels meer dan 5 kilo afgevallen.
Dat is dan wel weer mooi.

Allemaal succes met jullie kwaaltjes.
groetjes gizzymo

Hoi Gizzymo,

Ik wil toch even reageren op je bericht. Ik las dat je 5 kilo bent afgevallen. Dat is ook niet echt goed hoor! Weet je verloskundige dit ook?

Gr Ester

Terug
Bovenaan