Nergens last van...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij zijn sinds een paar maanden bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Al gelijk vanaf de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil, ben ik elke keer netjes op de 28ste dag ongesteld geworden en maar max. 3 dagen.

Nu had ik gister ongesteld moeten worden en word ik het niet, maar ik heb ook nog niks geen klachten of iets dergelijks gehad. Kan het dat je de eerste maand nog helemaal nergens last van heb? Geen buikpijn, geen misselijkheid, geen last van mijn borsten...

Testen maar, klachten komen meestal pas na een aantal weken!

Ik ben het met Bloempje eens hoor, als je nu dus overtijd bent, dan zou ik zeker gaan testen! Succes!

Het is overigens per vrouw verschillend wanneer en in hoeverre je zwangerschaps symptomen voelt, in hert begin!

Dan ga ik volgende week toch maar een test halen.
Ik ben overigens nieuw hier op het forum. Zit me momenteel een beetje in te lezen hier op de site. En ik vind het prettig om het er toch een beetje over te kunnen hebben.

Meid, haal gelijk morgen een test! Knap als je nog kan wachten hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus een beetje veranderd maar daar gaan we niet vanuit! :)

Welkom trouwens! Liefs Lynn.

Ja ik hou ook nog maar in mijn achterhoofd dat ik gewoon nog ongesteld kan worden. Maar toch ga ik het ook wel spannend vinden. Stel dat... In ieder geval nog even afwachten en anders ga ik gewoon een test halen.

Ik had ook helemaal geen last van kwaaltjes aan het begin van mijn zwangerschappen. Dus dat zegt helemaal niet hoor. Dat is bij iedereen verschillend de 1 is heel ziek en de ander heeft nergens last van. Suc6!

vandaag een test gedaan, maar daar kwam nog niks uit. Vanochtend wel veel krampen gehad, maar nog steeds niet ongesteld geworden... ik denk dat ik nog maar even een paar dagen geduld moet hebben... Lastig!

Terug
Bovenaan