Nergens leuke baby kleding maat 74

Hi,

Nu het kouder word, ben ik opzoek gegaan naar wat dikkere truitjes voor ons zoontje.
Ik kan alleen NERGENS wat leuks vinden, er is genoeg.. maar allemaal zo... hoe zeg je dat... "netjes" "ruitjes"

Ik zelf vind het leuk om Tom stoer te kleding, camoeflage groen, bruin,
veelal natuurtinten, spijkerbroekjes met zakjes, enz.

Maar ik kan echt nergens bijv een leuk truitje met capuchon vinden, of gewoon al een iets dikker truitje.. en als ik wel wat zie dan is het al snel voor 25 euro of meer, nou dat vertik ik, over een paar maand is hij er zo weer uit.

Ook kan ik online nergens leuke winkeltjes vinden.
Deze winkels zijn bij mij bekend:

H&M
Rainbowbabies
Hema
Zeeman
Tuunte
Ter Stal
Prenatal
Marktplaats kijk ik ook regelmatig

Hebben jullie nog leuke suggesties?
B.v.d.
 
Weet je waar je hele leuke kinderkleding kunt kopen? Bij de C&A en de V&D!!
Toen mijn jongste geboren was kregen we veel kadobonnen voor de hennes, maar ik zei laatst tegen mijn man Ze hadden ze beter van de C&A kunnen geven (terwijl ik er voor mezelf eigenlijk bijna nooit kom) want echt HEEl veel leuke dingen. Stoere legerbroekkies, fel oranje, met en zonder capuchon.. Ga maar eens kijken, ik denk dat je met veel leuks thuiskomt!! (en voor weinig geld..) Bij de V&D verschilt het vaak, maar meestal is het daar ook wel leuk!
Laat je weten of je geslaagd bent?
Gr. Anne-Marie
 
hoi
afgelopen za- ben ik idd bij de c&a geweest, de dichtsbijzijnde voor ons: Doetinchem.
Maar heb niets gevonden..misschien ligt het aan het filiaal... net zoals bij de h&m... daar verschilt het ook erg per filiaal...

maar toch bedankt!
Liefs
 
Wat vind je van de kleertjes van geert hoes, lief voor babies. Maar dan moet je het ook net treffen dat je zo'n winkel in de buurt hebt. Kijk eens op de site www.liefvoorbabies.nl.

Groetjes Tam
 
Hoi,

ik heb ook afgelopen week de winkels langsgelopen, maar ik denk dat het nog iets te vroeg is voor de dikke truien. Ik kon het ook nog nergens vinden!
Bij ons hebben ze bij C&A ook niet zoveel, maar kun je op internet niet C&A dingen bestellen bij Wehkamp?
Misschien is dat wat?
 
Ja, daar heb je wel gelijk in dat het per filiaal verschilt. Als ik in Antwerpen ga winkelen kom ik voor die kleintjes met tassen vol terug van de H&M, en bij ons is het helemaal niks! Zonde dat de C&A niks heeft bij jullie want hier (Breda) is het echt leuk..
Gr. Anne-Marie
 
Terug
Bovenaan