Nergens meer zin in

<p>Herkennen jullie dit ben nu 20 weken gezond zwanger. Ik werk 40 uur per week.</p><p>maar alles is me ongeveer teveel gevraagd wat betreft iets doen in het weekend of doordeweeks avond.</p><p>mijn standaard antwoord is nee, ik ben gewoon zo vreselijk moe kan me er niet toe zetten.</p><p> </p><p> </p>

Wat voor werk doe je? 40 uur is wel veel natuurlijk. Ik was avonds wel erg moe, wilde alleen op de bank hangen. In het weekend had ik gelukkig wel genoeg energie.
verscheelt voor ieder persoon natuurlijk. Is er iets wat veel energie kost en wat je kunt schrappen/verminderen?

Ik heb dat ook sinds die periode. En het interesseert mij echt niet wat iemand daar van vindt. Je lichaam is 24/7 een kindje aan het maken, dat kost een hoop energie! 

Ik heb daar ook last van hoor. Om 8 uur ‘s avinds zit ik al te gapen op de bank. Ik probeer het vaak nog een beetje te rekken, maar val ook geregeld op de bank in slaap. Ik plan ook niks meer in de avond, tenzij ik vrij ben en overdag een dutje kan doen. 

Ik werk als tandarts assistente heb ongeveer 2 uur reistijd per dag. Mijn ijzer en alles is al gecheckt en dat is allemaal prima in orde. Ik lig savonds rond 2100 al te slapen en het weekend lig ik het liefst in bed. 
Misschien moet het weer ook wat mooier worden of zal een depressie op de loer liggen...

Herkenbaar ! Had ik ook bik beide zwangerschappen rond die periode.. was vooral s avonds erg moe en viel vaak om 8 uur al in slaap op de bank. Zeker na een werkdag.
Maar naarmate de zwangerschap vorderde (na ruim 20 weken) werd de moeheid beter en kreeg ik weer meer energie in de avond! Tot 32 weken ongeveer, toen werd mn lijf zo zwaar dat het vooral lichamelijk erg vermoeiend werd..
Maar de extreme moeheid in de avond werd dus minder bij mij in de loop van de weken, hopelijk is dat bij jou ook zo!

Herkenbaar ! Had ik ook bik beide zwangerschappen rond die periode.. was vooral s avonds erg moe en viel vaak om 8 uur al in slaap op de bank. Zeker na een werkdag.
Maar naarmate de zwangerschap vorderde (na ruim 20 weken) werd de moeheid beter en kreeg ik weer meer energie in de avond! Tot 32 weken ongeveer, toen werd mn lijf zo zwaar dat het vooral lichamelijk erg vermoeiend werd..
Maar de extreme moeheid in de avond werd dus minder bij mij in de loop van de weken, hopelijk is dat bij jou ook zo!

Terug
Bovenaan