nergens trek in..... maar toch honger

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heeft er iemand wellicht tips voor me? Ik heb nergens trek in, ik vind niks meer lekker, maar heb wel de hele tijd honger(gevoel).
Ik ben niet echt misselijk (nog niet),   maar ik moet wel iets eten om de drie uur, anders....

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wat doe je er eigenlijk tegen?

Bedankt en succes iedereen, groetjes

hey meis
had exact hetzelfde als jou,precies zo omschreven.
en wat doe je ertegen?
zodra je hoger hebt gewoon iets eten.
een klein toetje,bakje yoghurt,een appel,een boterham,een ijsje maakt niet uit.gewoon wat in je maag is de oplossing.en ik had altijd kort erna weer honger.
gewoon weer wat eten.Je wordt er niet dik van en je eet toch gewoon normaal eten wat ook goede voedingstoffen heeft voor je kind.
ik heb er erg mee gekampt in week 6-7 en week 9-10
het houdt vanzelf op.
ik ben nu nog geen gram aangekomen.zelfs afgevallen terwijl ik behoorlijk wat eet.
wel blijven bewegen.Op je werk,of gewoon een klein stukje wandelen is al goed.
hoop dat je er wat aan hebt.Groetjes moniek,12 weken 4 dagen zwanger

nog wel een tip:als je honger hebt maar geen trek:vind iets wat je wel eet of eet toch een beetje tegen je zin.als je niet eet ga je je echt ziek voelen.tenminste,ik.
als gevolg dat ik die ene keer wel moest overgeven.
met deze oplossingen nooit meer gehad
xx

Hier heb ik ook last van...
Heb honger, maar vind niets lekker, en als ik dan wat eet, crackertje / yogurtje / fruit of wat dan ook, dan heb ik het gevoel alsof ik 3 borden vol naar binnen heb gewerkt. Ik zit super vol, ben misselijk....

Ik blijf wel eten en drinken, vooral met deze warmte, maar alles staat me zo tegen.

Nens

Zeer herkenbaar. Komt ook door het warme weer denk ik. Dan heb ik vooral 's avonds geen zin in eten. Heb wel de hele dag "honger", maar toch geen zin in eten. Raar he.
Toch gewoon iets eten helpt mij ook, want daarna denk ik vaak "oh, dit was toch wel lekker". Verder vind ik wel waterijsjes en vietnamese loempia's superlekker nu. Voorheen nooit... dus.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan