nergens zin in

hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Vorige week had ik heel veel last van nestedrang.
Ik heb het hele huis van top tot teen schoongemaakt.
Maar nu heb ik al 2 dagen nergens zinin.
Ik voel me daar best schuldig over. Want mijn man is hard aan het werk.
Ik ben nu 34 weken en 6 dagen zwanger.
En kan niet wachten tot de kleine er is.
Hebben jullie daar ook last van????

groetjes mirjam

Hallo

Ik heb ook al last gehad van nesteldrang maar mijn lichaam werkt niet echt mee. Ik wil nog zoveel schoonmaken en/of opruimen maar kan het gewoon niet ivm pijn in mijn rug en omdat mijn buik simpelweg in de weg zit. En dan nog een meisje van 22 mnd rondlopen die ook zo haar aandacht en vooral verzorging vraagt. Soms kan ik de wereld aan maar ik neig toch vaker om te zeggen dat ik gewoon weer mijn eigen lichaam terug wil en lekkerder wil slapen. Maar we moeten nog even. Uiterlijk 6 weken maar ik hoop toch echt eerder... Vrijdag weer naar gyn voor groeiecho en ik ga het allemaal maar wat aandikken dat ik het gewoon een beetje zat ben.

gr angelique

Hoi,

Nou ik heb gister echt bergen verzet in huis. Maar ik voel me vandaag toch beroerd. Alles doet zeer en ik loop constant te huilen zonder enige aanleiding. Duidelijk dus last van een off-day. Nou ja, dat het maar snel morgen mag zijn. Dan gaat het vast weer beter.

Groetjes Rinske 36+1wk

ik heb het ook heel erg...
ben het aan de ene kant echt zat mijn zwangere buik...en aan de andere kant weet ik dat iedere dag voor mijn knulletjes weer meegenomen is...
Maar de wens om weer wat meer te kunnen overheerst toch wel op het moment... Ik heb zondag echt veel in huis gedaan...maar daar heb ik dubbel en dwars de tol voor moeten betalen...heb echt niks geslapen van zondag op maandag en gisteren voelde ik me echt belabberd.
Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter...
Ik moet donderdag weer naar de gyn... ik hoop dan toch ook wel wat meer te weten te komen!
liefs Ciske

Ik ben ook niet vooruit te branden. Heel soms even een opleving en die grijp ik dan maar met beide handen aan, maar echt veel komt er niet uit. Zelfs boodschappen doen en een prak eten op tafel zetten is me al te veel.

Gelukkig hebben wij de luxe van een schoonmaakster en hoef ik dus zelf niet te poetsen anders zou het hier een grote troep zijn ben ik bang (op de kinderkamer na dan).

Je bent dus zeker niet de enige en ik ben blij dat ik dat zo te lezen ook niet ben. Maar onze opdracht is gelukkig, relaxen en uitrusten voor de bevalling. Dus zullen we die  reden maar in de strijd gooien?

Groetjes Jettepetje

Haha nesteldrang heb ik hier nog nooit gehad. Ik grijp hem met beide handen aan als hij komt maar ik ben er weer bang voor van niet. Vanmorgen heb ik er snel een veger door heen getrokken omdat de broccoli van 2 dagen ervoor nog onder de stoel lag  ... Verder heb ik gisteren een wasje gedraait en mijn man de andere was (was hem erg dankbaar ervoor). Zucht ik heb er echt geen zin in..... Nooit trouwens hahaha zwanger of niet het blijft niet mijn hobby.

Monique

De nesteldrang is er wel, maar helaas vanaf de bank!
Mijn lichaam doet niet wat ik wil. Gelukkig word ik aan alle kanten geholpen.
Het is alleen wel frustrerend, maar ja.... ik denk maar zo.... het is voor een goed doel !!
Maar heel eerlijk gezegd mag hij van mij met een week of 38 wel komen hoor !!!

Terug
Bovenaan