Nergens zin meer in.

Hallo ouders,Ik heb een vraag.
Mijn peuter is nu 3 en half jaar oud.En Hij heeft nergens meer zin in.Het begon thuis, '' Damien we gaan boodschappen halen'' zegt Damien '' nee geen zin in''Terwijl hij toch echt mag helpen met boodschappen halen.Betrek hem er echt bij.Hij zit nu al een tijdje op peutergym, eerst vond hij het super, maar nu???Hij doet niet meer mee, zit daar de kinderen te pesten.En dan hebben we nog de peuterspeelzaal, als er iemand tegengas geeft ( wat hij al helemaal niet kan hebben ) word hij woest en gaat hij slaan.Nu heeft hij daar dus ook geen zin meer in, en zit langs de kant.Wat moet ik hier nu mee?Kan hem toch niet elke keer thuishouden omdat hij nergens zin in heeft????
AUB help een bezorgde ouder.
 
Pfff wauw. Wat zal dat rot zijn. Zou zelf gaan praten waarom hij geen zin heb en waar hij dan wel zin in heeft. En als dat niet helpt, ja mama moet ook weleens dingen doen waar ze geen zin in heeft
 
Lastig zeg! Ik zou ook eerst het gesprek proberen aan te gaan dat je het jammer vindt dat ie t niet naar zn zin heeft en of hijzelf weet hoe t komt?
Weet je wat mijn kleine de laatste tijd vaak doet (lijkt n btje op jouw probleem)...? Gillen en krijsen om niets middenin de winkel. pff schaam me kapot af en toe! Vriendinnen zeggen me dat ik t moet negeren.. iemand anders hier tips voor?

thnksss!
 
Terug
Bovenaan