Nerveus...morgen 2e echo...

Na 4 mk weer zwanger. Vorige week heb ik een echo gehad met 7 weken en 3 dagen wat precies klopte volgens mijn telling en het hartje was ook goed te zien. Toch ben ik super nerveus voor morgen. Hoop echt dat nog alles goed is. Ik wil geen telleurstelling meer..bah....Hormoontjes zijn er wel volop...moe, misselijk en pijn aan mijn borsten..(wat een geklaag he)....door mijn onzekerheid kan ik er niet van genieten....Ik weet het dames...ik moet het wat positiever bekijken.....maar toch......xxxx

Hopelijk kan je na de echo morgen er wat geruster op zijn. Het is nou eenmaal spannend en ik kan me voorstellen dat je nog niet erg positief bent door je vorige miskramen.

En je mag hier zoveel klagen als je wilt hoor. We snappen het best.

Succes morgen!

Heel herkenbaar. Ik heb er drie gehad en je blijft bang. Ik had met de gyn afgesproken dat ik er elke week 1 wilde. Te beginnen in de 7e week.

Inmidds zit ik nu bij de vk en heb ik afgelopen week de laatste gehad. Nu weet ik het zeker, voel ik me zeker en draai ik mee in de gewone echo's. Deze aankomende week niks maar de week daarop toevallig 2 een voor de combitest en de gewone 12 weken echo bij de vk.

Je zorgen zijn normaal en gegrond. Ondanks dat je se hormonen door je lijf voelt gaan ben je pas een beetje gerust tijdens je echo. Zodra je daar se deur uitloopt slaat de onzekerheid weer toe.

Wij hadden toevallig een vakantie gepland staan en die heeft geholpen de angsten samen te bespreken. Aan je gevoel toe te geven.
Mijn advies zou zijn om het wat mensen om je heen te vertellen ook al is het pril. De kaartjes en gelukswensen hielpen ons om blij te zijn en meer te genieten, weer te durven dromen over straks.

Heel veel plezier morgen!! Probeer te blijven praten over je onzekerheid en onthou dat als je die andere mk laat overheersen je niet geniet van wat wel echt is en hier en nu!! Liefs Onica

kan me voorstellen dat het heel spannend is om morgen weer te kijken
ook ik mag morgen en vind het spannend en dan heb ik gelukkig nog nooit een miskraam gehad
Veel suc6 morgen
xxx

Meid ben vandaag 11w en nog steeds onzeker!! Heb ook 1 keer missed abortion gehad en 3 mk...denk dat die angst blijft bestaan totdat je je kindje veilig in je armen hebt liggen en denk dat er dan wel weer andere dingen zijn waar je je zorgen om maakt...

Ik laat t allemaal maar gebeuren, tis net alsof een vriendin zwanger is, nu nog steeds...

Sterkte meid, elke echo en elk bezoek aan de vk blijft spannend!

Heel begrijpelijk hoor. Ik heb ook 3 miskramen gehad en het blijft spannend. Dat begint een beetje af te nemen als je je kleintje begint te voelen. Dan wordt het "echter" Wij hebben ook bij de oudste tot 22 weken gewacht om ook maar iets aan te schaffen. Wilden vrij zeker zijn dat het goed was. En ik begon pas echt te geniet bij de 28 weken. Als het dan geboren zou worden had het tenminste een kans. Hij heeft uiteindelijk zijn huurcontract verlengd en kwam met 41 weken en 2 dagen eindelijk. Maar nu ik weer zwanger ben, heb ik toch diezelfde angsten weer.

Terug
Bovenaan