Nestdrang!

Het heeft even geduurd, maar hier is de nestdrang officieel toegeslagen. Niet zo zeer in een poetsdrang, maar weer alles willen weggooien wat enigszins overbodig is! Herkenbaar?
Vorige zwangerschap ook een lading spullen naar kringloop en stort gebracht en vanochtend de eerste spullen bij elkaar gezet voor de kringloop. Ook even in alle rust de knutsellade uitgemest ( probeer dat maar eens te doen met een peuter in de buurt die alles nog wil gebruiken... Maar die is nu lekker naar de creche :)
Dus voor mij het teken dat de laatste fase van deze zwangerschap is aangebroken (vandaag precies 37 weken, dus de hormonen liggen op schema ;)

nee, geen last van hier!
wordt er al moe van als ik het lees hahahaha
nee, energie is hier heel ver te zoeken en mn bekken doen zo veel pijn dat ik toch niks kan ( ook al zou ik het willen)

succes met opruimen/weggooien :p

liefs, do

Ja, hier ook!
Ben volop aan het wassen en schoonmaken. Zelfs de douche en de deuren moeten er aan geloven terwijl mijn schoonmoeder ze vorige week nog heeft gedaan :)
"Moet" van mezelf ook zorgen dat we voldoende voorraad hebben straks dus ga ik straks met broerlief de stad in.
Moet het vanavond waarschijnlijk wel bekopen met rug en bekken maar dan morgen lekker niks meer doen of in ieder geval niet veel.

Hier hetzelfde! Gisteren ineens.... ben ook nog lang niet klaar dus heb behoorlijk stress ineens!
Moet nog veel op orde maken maar ben ook toe aan rust.........

Hier heb ik het met vlagen. ;)
Dan wordt m'n man even moe van mij :)
Ik heb ook nog een lijst af te werken. Een voordeel, mijn verlof is nu ingegaan dus dat betekend meer rust.
Ik merk af&toe ook dat ik rust wil&dat botst af en toe met m'n nesteldrang hihi :)

Als ik hèt lees over het opruimen lijkt het wel alsof ik stukje van mezelf lees, ik heb alle kastje,lades en kamers opgeruimd en al best veel weg gegooid, denk dan steeds dit gaan we toch niet meer gebruiken.
Vandaag37+2 en heb gevoel dat zij ook steeds onrustiger word.

@vierzwanen, tisico is wel dat je over 6 maanden opeens spullen gaat missen ;-)
Had ik vorige keer.... Maar toch houdt me dat nu gek genoeg niet tegen om weer vanalles weg te gooien.
@do: het zijn hier van die sporadische oplevingen, ik zit ook heeeel veel op de bank, puur omdat ik het anders niet trek. Gelukkig heb ik recent haakles gehad, dus zit veel te haken op de bank ( een gezellig babydekentje op dit moment) net een oud omaatje ;-)

Jup, ik wil alles hier in en om het huis maar steeds gezelliger maken. Ben de hele tijd in de weer met plantjes, bloemetjes, kussentjes en kleedjes.

En om de een of andere reden moet ik ook veel naaien, rare "tik" is dat.

Terug
Bovenaan