Hoi dames,
Jaja,. Ik heb het nog steeds op mn heupen!! Wordt gek van mezelf!
Eergisteren onze slaapkamer geverft, teminste één muur dan, en de rest gepimpt. Ik ergerde me dood aan onze slaapkamer omdat de kamer van ons nog niet helemaal naar wens was. Was nog niet af dus. Er waren steeds belangrijkere dingen! Maar goed, ik lig er straks wel een weekje en dan komen natuurlijk ook de ouders even spieken dus ben ik maar aan de slag gegaan in een opwelling! Schilderijen gekocht, verf, nieuwe nachtlampjes etc en schilderen maar.. Mijn zoontje was naar het kinderdagverblijf dus ik kon "lekker" aan de gang..
Gezien mijn hevige bekkeninstabiliteit was het nog een aardige klus! Steeds een klein stukje verven en dan weer even zitten.. en maar tegen mezelf zeggen; Bijna af Esmé, bijna af..
Het is gelukkig af gekomen, maar vraag niet hoe!
Gisteren álle lades van kasten uitgemest, zo ook de gehele voorzolder! Alle curverboxen op de kop gezet en uitgeplozen.. wat een gekkenwerk!! Maar iets in mij zegt OPRUIMEN!!! Whahahahaha...
Voordeel is dat ik heel wat vuilniszakken heb kunnen weggooien en weer plaatst heb.
Ook mijn kledingkast uitgemest, pffff....
Ik was gisteren dan ook hélemaal kapot... En vandaag al helemaal... Tsja,.. wie eigenwijs is moet op de blaren zitten he. Alles doet pijn, vooral mijn bekken natuurlijk..
Máár daarentegen is nu wél écht alles aan de kant!! hihi.. (hmz,.. of niet?)
Vandaag dus mezelf ook een verplichte "ik-doe-geen-hol-dag" opgelegd. Niet dat ik nu nog veel kan, maar toch. Ik wordt er hélemaal gek van, van die vervelende nesteldrang! Het heeft me helemaal in z'n macht whahahahaha!!! Het erge is dat ik nu nog zit na te denken wat ik nog wil/moet doen..
Ben ik nou echt de enige die zich zo laat meesleuren door die nesteldrang??
Wordt er gek van,..
Esmé mv Kay en ???
(35.4 wk zwanger)