Nestel,.. nestel,.. NESTELDRAAAAAAANNNG!!!!

Hoi dames,

Jaja,. Ik heb het nog steeds op mn heupen!! Wordt gek van mezelf!

Eergisteren onze slaapkamer geverft, teminste één muur dan, en de rest gepimpt. Ik ergerde me dood aan onze slaapkamer omdat de kamer van ons nog niet helemaal naar wens was. Was nog niet af dus. Er waren steeds belangrijkere dingen! Maar goed, ik lig er straks wel een weekje en dan komen natuurlijk ook de ouders even spieken dus ben ik maar aan de slag gegaan in een opwelling! Schilderijen gekocht,   verf, nieuwe nachtlampjes etc en schilderen maar.. Mijn zoontje was naar het kinderdagverblijf dus ik kon "lekker" aan de gang..

Gezien mijn hevige bekkeninstabiliteit was het nog een aardige klus! Steeds een klein stukje verven en dan weer even zitten.. en maar tegen mezelf zeggen; Bijna af Esmé, bijna af..

Het is gelukkig af gekomen, maar vraag niet hoe!

Gisteren álle lades van kasten uitgemest, zo ook de gehele voorzolder! Alle curverboxen op de kop gezet en uitgeplozen.. wat een gekkenwerk!! Maar iets in  mij zegt OPRUIMEN!!! Whahahahaha...

Voordeel is dat ik heel wat vuilniszakken heb kunnen weggooien en weer plaatst heb.

Ook mijn kledingkast uitgemest, pffff....

Ik was gisteren dan ook hélemaal kapot... En vandaag al helemaal... Tsja,.. wie eigenwijs is moet op de blaren zitten he. Alles doet pijn, vooral mijn bekken natuurlijk..

Máár daarentegen is nu wél écht alles aan de kant!! hihi.. (hmz,.. of niet?)

Vandaag dus mezelf ook een verplichte "ik-doe-geen-hol-dag" opgelegd. Niet dat ik nu nog veel kan, maar toch. Ik wordt er hélemaal gek van, van die vervelende nesteldrang! Het heeft me helemaal in z'n macht whahahahaha!!! Het erge is dat ik nu nog zit na te denken wat ik nog wil/moet doen..

Ben ik nou echt de enige die zich zo laat meesleuren door die nesteldrang??

Wordt er gek van,..

Esmé mv Kay en ???

(35.4 wk zwanger)

Nou ik heb er helaas helemaal geen last van. ZIt het liefst de hele dag op mn krent!
Achter Joris aanrennen de hele dag kost me genoeg moeite!
Maar moet nog wel wat gebeuren komende 4 weken en wil ook niet dat dit allemaal op Jasper neerkomt!

Groetjes

Hoi Esme

Hier ook een nesteldranger!
Ik kan soms ook helemaal gek worden van mijzelf.
Zo een voorbeeld:

Afgelopen weekend zouden we om 10 vertrekken naar mijn schoonouders.
Om 8.30 gingen we uit bed en we zouden broodjes uit de over eten. Mijn man ging naar beneden om dat klaar te maken. En ik?
Ik heb twee wc's schoongemaakt (lees grote beurt gegeven)
De eerste verdieping gestofzuigd (wat een woord??!)
De was gevouwen die er nog lag
De bedden opgemaakt
De vaatwasser leeggeruimd....

En het ergste is, daarna ben je vreselijk moe, maar het MOET gedaan worden... Die wc is toch vies? En zie je al dat stof dan niet onder het bed liggen???

Toch blijf ik dingen zien, hoe hard ik ook mijn best doe.
Want eigenlijk moeten de gordijnen nog even gewassen en de hoezen van de stoelen. Verder moet ik mijn ziekenhuiskoffer nog pakken. Beneden moet nog gezogen en gedweild worden. En de tuin mag ook wel een beetje opgeruimd worden....

Mag wel opschieten, ben nu 38 weken, het kan ieder moment komen.

Groetjes!
Margo

Nesteldrang, bij mijn eerste zwangerschap totaal geen last van gehad en nu..... Ik word gillend GEK van mezelf. Ik heb nog nooit zoveel schoonmaakmiddel, poetsdoeken en schuursponzen gekocht. De badkamer heeft net weer een grote beurt gehad, terwijl het eigenlijk niet nodig was....Ook nog boven maar even alles gestofzuigd en gedweild, want ja, je weet maar nooit.....Kom ik net van boven af, zie ik van die grijpgrage vingerafdrukjes op de ruitjes van de deuren en die moeten er dalijk dus ook nog afgeboend worden. En ja, de keukenvloer kan ook wel een goede sopbeurt gebruiken en toen ik vanochtend even naar de kliko liep, vond ik dat de glasgordijnen ook nog gewassen moeten worden.

AARRGGHH! Wie houdt me tegen?

Had ik maar wat meer nesteldrang... er moet hier nog een hoop gebeuren maar ik kan zo weinig omdat het meest grote klussen zijn! Morgen... morgen ga ik echt de tv kast in de beits zetten... alleen dat zeg ik al heel de week! Maar het moet nu echt gaan gebeuren dan kan hij in elkaar gezet worden!
Mijn man vroeg of ik zaterdag niet iets leuks te doen had dan kon hij ongegeneerd stoffen beneden met planken hout en plinten... eh.. ja schat leuk maar ik mag daarna de huiskamer weer helemaal schoonmaken dan?? maar het moet wel gebeuren! 't Weekend gaan in elk geval alle dozen naar zolder ruimte maken hier! Dan kan de box ook een lik verf hebben en neergezet worden.
Mijn vluchtkoffer is echter wel al gepakt.

Groetjes Macka

Heej,
Nu mijn verlof nog niet is ingegaan, heb ik me nog ingehouden. Op een enkele dag na dat ik me veel te veel heb uitgesloofd en de dag erna ook echt op was. Morgen moet ik nog werken en dan begint mijn verlof, dus volgende week kan ik los!! Kan ik eindelijk toegeven aan mijn was- en poets-drift, jeeh! Kan me niet herinneren dat ik er bij Thom zo'n last van had, maar ja, toen stond alles ook al lang en breed klaar rond deze tijd. Nu heb ik dus echt wel de drang om te nestelen, haha. De dagen dat Thom naar de opvang is volgende week zal ik eens goed gaan benutten!
Groetjes Laura

Jaaaaaaaaaaa! Hier ook nog een fanatiek nesteldranger! Word erg moe van mezelf, zeker nu ik weet dat ik met 38 weken ingeleid zal gaan worden, da's over 5 weken, moet er opeens errrrrug veel gebeuren. Omdat ik zelf erg gammel ben door de zwangerscapskwalen (bekkenklachten voornamelijk en vooral mijn ontzettend pijnlijke schaambeen en omstreken) ben ik voor de grote klussen echt afhankelijk van anderen. Gelukkig gaat mijn moeder volledig mee in mijn nesteldrang en die komt 2 a 3 keer in de week heerlijk mijn sop, vouw, poets, opruimlijstje afwerken. Heel lief en gezellig. Baal er wel heel erg van dat ik, als ik zelf wat wil doen, om de paar minuten echt even moet zitten van de pijn en het de volgende dag, of diezelfde nacht met veel pijn moet bekopen. Maar alles voor het goede doel he!!

Liefs Monique mama van Marit en 33 wk zwanger!

Hey!

Bedankt voor jullie fanatieke verhalen. Ik ben sinds gisteren ook besmet door het virus.
En al een hele tijd druk aan de poets

Vooral Esme bedankt.... de verf voor onze slaapkamer heb ik inmiddels ook in huis en allerlei nieuwe spulletjes voor daar. Vond het er toch niet uitzien boven!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan