• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

nestel/weggooi drang!

hebben jullie dat ook zo erg? Alles opgeruimd willen hebben?
En dan ook steeds dingen weg willen gooien die je niet meer nodig hebt?
Mijn gezin wordt er gek van!

Heb deze week al 3 zakken speelgoed weggedaan en 1 zak kerstpullen(wel naar een goed doel).

we zijn nu met een klusje in de woonkamer bezig en word ook helemaal gek van de zooi! Word daar zo onrustig van!

gr.
 
oooow,hou op!
ik ben ook niet te stoppen...zelfs al ben ik eigenlijk moe...ik zie iedere x weer iets wat gedaan moet worden!
verschrikkelijk, maar wel lekker schoon en opgeruimd ;)
 
hahahaha.. al vanaf week 20.. dus nu al 12 wken bezig.. Oeps.. Zaterdag heb ik het balkon weer eens gehad. Heb in totaal wel 30 zakken weggegooit en ik ben al geen bewaartype.. hiihi..
 
hahahaha.. al vanaf week 20.. dus nu al 12 wken bezig.. Oeps.. Zaterdag heb ik het balkon weer eens gehad. Heb in totaal wel 30 zakken weggegooit en ik ben al geen bewaartype.. hiihi..
 
Ik woordt er hartstikke gek van! Ik ben nu bijna 34 weken (april mama) en heb hier al weken last van, maar de top is bereikt volgens mij. We gaan 10 april verhuizen dus daarom is de drang extra groot. De vraag is namelijk ook waar we wonen als ons meissie wordt geboren, dus ook toch maar vast alle babyspul wassen en sorteren. Ja, en die verhuisdozen moeten NU al gevuld worden! Gelukkig werkt manlief mee. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat mij dat rust geeft. Hoe meer volle verhuisdozen er staan. hoe meer rust ik heb!
 
bijzonder toch he?

De woonkamer is nu klaar!

Nu moet de achtertuin in orde.... zaterdag komt er een nieuwe boom en wordt het puin van de klus in de woonkamer weggebracht.
Dan moet de schuur opgeruimd en het terras met de hogedruk spuit.
Wat mag ik me gelukkig prijzen met een man die dat allemaal voor mij doet......

De babykamer is ook al helemaal tiptop!
Ik denk dat ik nog een keer een grote opruimronde door het huis(kamers/kasten/lades/kleding) maak als de tuin klaar is en dat ik dan echt moet stoppen!
We bewaren al heel weinig en anders houden we straks echt te weinig over!! Maar het geeft zo'n heerlijk gevoel om nutteloze dingen weg te doen en dan die nette kasten te zien......

Succes iedereen, groetjes,

(29wkn)
 
Ja,ik heb al zoveel weggegooit! echt verschrikkelijk,het ruimt wel lekker op.....
we gaan dit weekend verhuizen,dus ben ik elke keer alles in het nieuwe huis aan het schoonmaken en als er dan weer iemand met zijn vuile.....ohhh daar kan ik dan echt niet tegen,maar.....we gaan gewoon opnieuw....
 
Hoi hoi,

Dit klinkt me allemaal zo bekent in de oren.
Vooral nu ik al 3,5 week verlof heb. Ik ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger en moet zeggen vooral als ik geen afspraken heb ga ik thuis alles poetsen en opruimen heb ik laatst ook gedaan.
Je wil niet weten hoe vol onze kleding kast was en daar heb ik gewoon vijf vuilniszakken kleding weg gedaan, terwijl we nu nog zoveel hebben.
De keuken helemaal uitgeruimd, gesopt en geordend. Wel een lekker gevoel als je een dag later kijkt hoe netjes alles is.
Meiden, ik ben zwanger van mijn eerste kindje maar denk echt dat dit erbij hoort. Voorheen poetste ik wel, maar niet zo extreem.
Voor mij nog eventjes want straks staat onze kleine toch op nummer 1 en dan kan het voor mij eerst de boel de boel wezen, haha.

Succes iedereen met de zwangerschap!!!
Groetjes van Patries.
 
Terug
Bovenaan