Nesteldrang en echt niet meer kunnen slapen

hebben jullie hier ook zo'n last van?? Nou ja, die nesteldrang is zo erg niet, maar niet kunnen slapen echt verschrikkelijk. Lig s'nachts gewoon urenlang klaarwakker in bed. Zou mijn lichaam vast willen gaan wennen aan de gebroken nachten?? En dan die nesteldrang, alles moet schoon en opgeruimd. Van de week bedacht ik me om half 11 s'avonds dat ik de toilet helemaal schoon moest maken (alsof die vies was??). Ik heb me er nog net van kunnen weerhouden om s'nachts de badkamer niet schoon te gaan maken want tja, als je dan toch niet kunt slapen kun je net zo goed iets nuttigs gaan doen toch?

Ik kan gelukkig de nesteldrang nog erg tegenhouden en in bedwang houden..Moet ook wel, ik kan er ook niet aan toegeven.. Ben wel bezig nu met een lijstje (of zeg maar lijst) met alles wat nog moet voor de bevalling in mijn ogen.. Misschien omdat ik nog meer probeer de boel in bedwang te houden.

Slapen gaat...ik slaap blokken van een uur ongeveer..dan moet ik gewoon omdraaien of plassen of drinken.. Ben dus ook alvast aan het oefenen voor gebroken nachten..ben wel rond 3 uur klaar met bedliggen..heb mezelf tot nu toe nog wel in bed gehouden maar ben benieuwd hoeveel nachten ik dat nog volhoud

sterkte er maar mee...

Hier nog eentje erg herkenbaar heb toevallig net de lijst naast me liggen met things to do!!

En slapen herken het goed, s'nacht idd helft vd tijd wakker liggen en overdag en vooral aan het eind vd dag bek af zijn, vooral met een peuterpuber die ook nog rond rent hier!!

De dgn dat ze naar het kdv gaat is heerlijk even weer opladen en bijtanken!!

Wij Oktobermama's hebben het niet makkelijk :(!!
Ik ben het ook helemaal zat!! Zal blij zijn als de beeb er eindelijk is. Die gebroken nachten zijn niks vergeleken met deze zwangerschap. Echt zwaar.....

Hier ook veel last, maar ook enorm bekkenpijn en harde buiken, ik loop mezelf finaal voorbij... Kan momenteel wel janken... M'n peutermannetje vraagt aandacht, de hond is vreselijk vervelend, ik heb het vreselijk benauwd en man en stiefzoon zijn aan t werk en op school... Toen ik vmo beneden kwam met aan de ene hand zoontje en onder andere arm grote wasmand (dom van mij, maar 2x lopen valt ook tegen) lag t ontbijtbord van m'n stiefzoon ( 12) op de bank, met alle pitjes die hij uit z'n brood had gepeuterd en hagelslag verspreid over de bank, want natuurlijk vergeten de hond in de gang te doen, dus die was al met het bord in de weer geweest. Brood, hagelslag mes etc lagen nog op t aanrecht...
Buitendeur niet op slot etc. Daar word ik dan zooo moedeloos van. Kan niet alles op een 12 jarige schuiven, maar mijn man ziet t gewoon ook niet.

Ligt er wel heel lief een briefje met:' hoop dat jullie nog even lekker hebben kunnen slapen' Fijn natuurlijk, maar ik raak er zo gefrustreerd van.. Alles kost me zoveel moeite momenteel en dan heb ik er m'n handen zo vol aan...

Haha sorry voor klaagzang... Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik de normale poets en opruimwerkzaamheden al niet trek, terwijl ik alles ook zo graag een extra beurt wil geven en met de babywasjes aan de slag wil, maar ik krijg t gewoon niet gedaan allemaal... Nog 2 wkn werken, wellicht wordt het daarna beter??

nesteldrang heb ik niet zo, maar dat slapen is zeker een groot probleem.
Word en soms zo verdrietig van!
Vannacht was het 5 uur voor ik voor het eerts even 30 minuten heb geslapen en vanmorgen nog 2 uurtjes op bed liggen slapen. Dit is echt slopend!!

Idd er word gezegd dat je lichaam zich zo voorberied op het moederschap......Maar hoort daar 2 uur slaap bij!!!!!

@ Claudia, nee da's niet normaal hoor!! Ik zou echt even bij de HA langsgaan. Misschien kun je iets homeopathisch gaan gebruiken om te kunnen slapen!! Echt, trek aan de bel want je nachtrust is zo belangrijk!! Dat je wat minder of onrustiger slaapt is normaal. Maar niet dat je de hele nacht wakker ligt.
Succes ermee!!

Terug
Bovenaan