nesteldrang en steken

hoi dames

ik geloof dat de nesteldrang is toegeslagen, ik moest en zou net na het eten de badkamer schoonmaken en heb dit dus ook gedaan met mijn dikke buik. hahaha....maar ben blij dat ik het zelf allemaal nog kan doen.
hebben jullie ook van die rare bezigheden?

verder krijg ik soms een enorme steek bij mijn schaambeen, vaak een paar achter elkaar en dan houdt het weer op. het doet echt pijn. zou dit het indalen kunnen zijn? ik heb er geen harde buiken bij of iets wat op weeen lijkt.en ook niet het gevoel dat de baby daar trappelt of draait.

liefs

ach het hoort erby ik heb ook van die momenten het is de nesteldrang het kan zyn dat het gewoon moeheid is want dat heb ik soms ook met vlagen wel heb ik sinds vanmiddag rechts van m,n rug/buik het is dezelfde pyn dat ik voor 2 jaar terug hadt toen ik last van m,n galblaas had maar die heb ik niet meer dus dat kan het niet zijn als ik morgen er nog last van hab bel ik de huisarts in het verleden hadt ik het ook toen zat er ontlasting in de weg dus mischien is het nu ook weer

Inkelshoes: het zal het vast en zeker niet zijn, maar je kunt wel degelijk nog galstenen (en dus aanvallen v pijn) krijgen ookal is je galblaas er uit... Mijn moeder dacht dit ook altijd (huisarts had dit bevestigd, dat het niet dezelfde pijn kon zijn) tot ze ineens hoge koorts had en geel werd, toen was het ineens kantje boord, want haar alvleesklier ontstoken, beginnende leverontsteking en buikvlies ontsteking omdat 1 vd steentjes dr darm had geperforeerd...

Nogmaals dat zul je nu vast niet hebben en m'n moeder was ook nog eens verkeerd ingelicht door huisarts, hij dacht dat het psychisch was, maar misschien handig voor de toekomst om te weten dat de pijn (en een evt operatie om stenen te verwijderen) wel degelijk tot de mogelijkheden behoort...

Ik denk toch eerder richting indalen als dat nog niet gebeurt is..Maar dat merk je gauw genoeg.. het kontje zit lager als je daarna voelt en je bovenbuik (net onder je ribben) is weer veerkrachtiger... tenminste hier dan...Je hebt gewoon weer iets ruimte

ik was vandaag voor controle bij de vk...en inderdaad de kleine is begonnen met indalen. dan komen die harde en gemene steken vlak boven je schaambot....hoort er allemaal bij...

Ik heb ze hier al een tijdje.. Twee weken geleden begonnen ben me rot geschrokken.. En dan een paar dagen goed en dan weer..vandaag ook...poterdikkie wat is dat naar.. (en dan moeten we nog bevallen)

ja ik hoorde het ga het zeker in de gaten houden heb het voor m,n zwangerschap eerder gehad maar niet zi heftig als van de week heb nu yzer tabletten dus kan slecht naar de wc terwyl ik er van alles voor heb kan zo de huisarts terug bellen maar ik denk dat er dan een hoop ontlasting in de weg zit en dat erg drukt kon vanmorgen iets beter en nu gaat het ook wat beter maar ga het zeker in de gaten houden bedankt voor je tip

Terug
Bovenaan