nesteldrang, kramp in benen

ik heb zo mega last van nesteldrang, blijf maar opruimen en poetsen en irriteer me mateloos als iets me niet meer lukt door de grote buik.volgens mij worden mijn zoon en man inmiddels ook gek van mij daardoor. want als ik iets wil wil ik het ook per direct en gelijk goed gedaan hebben(hormonen)

snacht word ik om de paar uur wakker met kramp in de benen, heeft iemand nog tips?
ik slaap al met een kussen tussen mijn benen en slik extra vitamine (dat kon helpen zei de gyn)

groetjes patricia 35,4 weken zwanger

Heb ook zoveel last van kramp, de verloskundige raadde me aan magnesium te slikkem, schijn je zo te kunnen halen bij de drogist... Heb het nog niet gehaald, maar ga het zeker proberen...

Succes!

Heb ook last van krampen de laatste wekenmaar niet echt in de kuiten, maar gewoon op plekken waarvan je nooit zou verwachten krsmp te krijgen. Boven de knie boven been achter kant. Onderbeen voorkant. Gelukkig masseert mijn vriend die plekken meteen. Volgende week heb ik een afspraak bij de vk, dan ga ik eens even vragen hoe of wat.

heb hier idd ook last van en het is niet alleen meer 'snachts helaas. Heb er verder geen tips voor, alleen zoveel mogelijk je benen omhoog leggen als je zit en een massage schijnt altijd goed te helpen zodat de doorbloeding weer goed op gang komt...

hoi misschien een hele gekke tip lauw water over je benen dat ontspan de spieren . en je voeten hoog leggen ik hoor het wel
ik ben zelf nu bijna 36 wkn en heb dikke enkels en handen dus ik weet het zelf niet wat ik er tegen moet maar ik hoop dat mijn tip je wel helpt

groetjes

Terug
Bovenaan