Nesteldrang??? Nu al?

Dag Julimama's!

Ik merk echt al een soort van nesteldrang. Als ik door het huis loop zie ik bergen spullen die naar de kringloop gaan.
Lag net op m'n buik onder het dressoir te stofzuigen, wil kasten uitzoeken en heb nieuwe handdoeken en theedoeken gekocht (de oude gaan de deur uit!).
Zo scharrel ik maar rond.
Wel een beetje vroeg maar het ruimt wel lekker op!

Herkenning?

Kim

hoi Kim,

Ik kan elke dag bellen om de kamer te laten komen en het kost me zeeeeeer veel moeite hem niet deze week te laten leveren...... Maar het is niet echt handig omdat we de babykamer nog moeten schilderen...
En ik wil heel graag alle kleertjes uitzoeken die ik allemaal heb liggen maar wacht netjes tot de 20 weken echo.
Dan weet ik of ik moet wassen of een goed doel kan gaan zoeken voor al mijn jongenskleertjes.
Dus toch echt nog even wachten tot 1 maart 8:45 dan hebben wij de echo.
En zolang ik de kamer dichthou gaat het vrij goed hoor :)
groetjes
Charlotte

Hahahaha, ja leuk. Opgeruimd staat netjes.

Ik kan ook al niet wachten totdat ik het geslacht weet. Zolder op en uitzoeken maar. Aan de ene kant makkelijk, alles al in huis te hebben. Aan de andere kant kan k niet wachten om meidenkleding te gaan shoppen!!
Maar die zolder staat op de wachtlijst.

Tuuttuuttuuttuut........

LOL

Pfff, net een stuk geplaatst en nu plaatst ie het niet...grrr! Dus misschien straks een dubbele reactie van mij.

Hier geen nesteldrang of juist extreme nesteldrang, het is maar hoe je het bekijkt. We zijn gestart met onze verbouwing. Bijna de hele beneden verdieping gaat over de kop, dus dat wordt een chaos, maar uit eindelijk wel heel mooi! Oud huis en wisten bij aankoop dat deze klus moest gebeuren en dit is onze kans.

Ik merk dat ik geen aandrang heb om uitgebreid te shoppen. We geven de centjes nu uit aan ons huis en daarnaast is er al heel veel in huis, dat scheelt natuurlijk ook! Kleertjes shoppen kan sowieso niet, jongetje/meisje weten we pas bij de geboorte.

Dus nu alleen de aandrang om alles op tijd af te hebben, wel moeilijk om het rustig aan te doen.

Liefs grote broer

haha ik krijg er ook al last van. Gister voor het eerst de kleding kast maar 's geplunderd boven. En hij is meer dan de helft leger geworden...

We waren ook al begonnen met de muren kaal scheuren van de aanstaande babykamer maaaaaaaaaaaaar.. waarschijnlijk is ons huis in Duitsland eind deze week verkocht DUS zouden we voor die tijd ook nog ergens anders kunnen gaan wonen. We hebben nog een slaapkamer over dus eigenljik is het geen groot probleem maar we wouden graag nog iets groter wonen.. Dus met de babykamer wachten we nog even

ik ben helemaal erg hoor!!

ik heb zo veel plannen om dit te doen dat te doen!
maar ik krijg mezelf niet van de bank af!! ik blijf echt moe!!

misschien heb ik ff een flinke schop onder mn kont nodig! ;)

nah we hebben ook nog tijd !
we gaan volgende week wel naar het grof vuil om wat spullen weg te gooien die nu in de weg staan in de kamer voor de kleine.

Dikke kus!

Amanda88 dat herken ik wel hoor zoveel willen doen maar er niet toe komen nog geen puf om van de bank te komen.
Ik heb de oplossing: af en toe een beetje en eenmaal bezig niet meer te stoppen:)

Terug
Bovenaan