nesteldrang of gewoon opruimwoede........

Hey,

Hebben jullie er ook last van? Ik heb echt het gevoel da we projecten aan het afronden zijn in huis. Babykamer klaar, garage opgeruimd, schuur bijna opgeruimd, tuin helemaal gedaan, het ene schoonmaakproject na het andere volgt. En ik ben er echt blij mee als iets klaar is.

Volgende week als ik een datum te horen krijg voor de keizersnee ga ik ook lekker de kleertjes allemaal wassen. En zo zullen er nog meer van die dingen volgen. En ik ben normaal helemaal niet zo'n poetswonder hoor, maar steeds beetje bij beetje vindt ik het nog leuk ook.

Claudia.

Hoi Claudia!
Ik heb het ook hoor, die NESTELDRANG!
Ineens krijg ik het op mijn heupen: babykamer moet nu af, de zolder moet opgeruimd, er moeten nieuwe bergkasten komen nu we de 'rommelkamer' als babykamer gaan gebruiken...Die moeten dus nog even elkaar gezet worden!
En dan nog gewoon die grote schoonmaak...Ik wil het huis van boven tot onder stofvrij, vetvrij en opgeruimd hebben! hahaha. Alsof dat mogelijk is met een kotertje van anderhalf met vette vingers en een lekkende beker limonade...
Enne...die tuin moet nu echt een keertje onkruidvrij. Ons mooie betegelde terras lijkt wel een grasveld! ;-)
Maar goed...We zijn druk bezig. En dat geeft een goed gevoel.
De babykamer is gewit, geschilderd en behangen....Nu de meubels nog even ophalen en in elkaar zetten. Wat leuke accessoires kopen en ophangen...
De zolder is behoorlijk opgeruimd. Er moet nog maar 1 kastje in elkaar gezet en dan kan de losse rommel ook uit zicht.
Alleen die felbegeerde kledingkast moet nog worden gekocht. Hij is al uitgezocht, nu nog even ophalen bij IKEA en laten bezorgen. Dan thuis in elkaar zetten...
In mijn verlof ga ik die grote schoonmaak doen met mijn moeder...en de kleertjes wassen!
Hahahahah, tuuterdetuut! We lijken Truus de Mier wel!!
Liefs, Billie
31w2d

Hihi, heel herkenbaar!! Had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige was!!
De babykamer hebben we al een aantal weken af, verder hebben we ondertussen de trap geschilderd en een trap bekleed.
Afgelopen weekend hebben we de schuur helemaal opgeruimd en ik ben nu bezig om alle gordijnen in het huis te wassen....alsof we daar daarna nooit (!!) meer aan toe komen ofzo!!!
Helaas zit ik sinds vorige week thuis door rugklachten, ik zou eigenlijk nog veel meer willen doen...maar probeer nu elke dag gewoon iets te doen en dan weer rust te nemen! Wel heel frustrerend, maar gelukkig hebben we nog even de tijd!

Poetsze allemaal!!
Groetjes Judith

Hier nog een Truus de Mier!
Heb nog een waslijst van dingen die ik gedaan wil hebben. Helaas kom ik er weinig aan toe ivm bekkenklachten. Maar de onrust blijft wel! Dus helaas moet mijn vriend het soms verduren als hij na het werk even lekker op de bank wil gaan zitten. Want er moet nog zoveel gebeuren....

Groetjes, Irene

hé meiden,

Echt drang heb ik niet er zijn gewoon dingen die nog steeds moeten gebeuren.
Met mijzelf de afspraak gemaakt dat voor de baby geboren wordt het hele huis min 1 keer gedaan moet zijn (vooral qua incidentele dingen zoals de convectorput uitzuigen onder de bank kussens ramen etc). En aangezien ik vandaag toch de hele dag thuis moest zijn ivm het afleveren van de kinderwagen, waarvan men mij niet kon vertellen of dit 's morgens of 's middags was, dacht ik ik begin vandaag. Nou ik heb wel een paar klussen gedaan maar aan het eind van de dag mooi geen kinderwagen....
Ik had eigenlijk wel een beetje gehoopt op die echte nesteldrang maar ja wie weet komt het nog..

Sterkte voor de gene die zich onrustig voelen een positief voordeel voor de meiden die wel kunnen toegeven, je huis is lekker schoon!!

Groetjes Belle

Haha, wat leuk al die poetsers. Misschien komt het bij mij nog, voorlopig maken anderen zich drukker over hoe schoon en netjes ons nieuwe huis is dan ik. De aanstaande vader is bang dat het niet lukt, mijn ouders komen niet één maar zelfs twee weken helpen, en ik ben vrij nuchter: 't zal wel lukken allemaal, het enige dat ik echt vervelend is is de verflucht die hangt in het huis waar we vanaf zaterdag wonen, ik kan nog steeds niet zo goed tegen rare luchtjes.

Ik ga wel als we zijn verhuisd lekker de tweedehandsspullen die we hebben soppen en wassen, en kijken of ik de katoenen luiers misschien wat witter krijg, maar verder ben ik net zo'n poetser als voor mijn zwangerschap, helemaal niet dus.

Maarre, mocht er iemand haar poetsdrang niet genoeg kwijt kunnen in haar eigen huis, ik heb er dus nog twee die door de verhuizing extra lekker stoffig zijn, echt eer van je werk.... Doe ik het glazig voor je uitstaren en de emotionele buien wel voor je, daar ben ik dan weer errug goed in.

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hoi

Had ik maar nesteldrang!
Echt, ik geloof dat het bij mij nog steeds niet doordringt dat de tijd zo hard gaat en we over een paar weekjes al een kleintje in huis  hebben, voor mijn gevoel duurdt het nog heel erg lang.
Mijn man daarentegen, die is als een gek aan het opruimen geslagen sinds dit weekeind. Ineens moeten alle kasten leeg, schoon en uitgezocht. Het lijkt wel of hij last heeft van hormonen . Op zich ook wel leuk natuurlijk.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan