Nesteldrang?????????Waar blijf je?

A

Anoniem

Guest

Hoi

Een tijdje terug had ik een paar dagen verschrikkelijke nesteldrang maar het is weg????
Nu moet er hier nog het een en ander gebeuren en heb ik nog 7 week.
Het is niet veel de douche een grote beurt en de kasten kunnen wel een opruimbeurt gebruiken maar ik heb er geen zin in.

Bij mijn zoontje had ik zon zin maar nu ik ben gewoon uitgeblust.

Ook heb ik teveel vruchtwater (loop 3 a 4 week voor) en krijg ik waarschijnlijk een glucosetest en een echo of het niet misschien ook een grote baby is.  volgende week maar nu lees ik dat de baby dan misschien ook eerder komt.En als slagroom op de koffie ligt ze lekker in een stuit.

Ik zou me er niet te druk om maken hoor! Ik denk dat iedereen eigenlijk wel weet dat de nesteldrang je dingen laat doen en schoonmaken die je normaal helemaal niet belangrijk vindt. Doe gewoon wat je aankunt als je er zin in hebt en laat verder de boel de boel. Rust lekker uit zodat je straks goed je bevalling in gaat.

Misschien kan iemand je komen helpen voor de klussen die echt nodig zijn.

Syl

hai,
Tijdens mijn eerste zwangerschap is de nesteldrang bij mij echt totaal niet op komen zetten. Ik was moe en lamlendig, en had echt helemaal nergens zin in. Gelukkig compenseerde mijn man dit nogal, die had het heel druk met allerlei (onnodige) klusjes. Uiteindelijk hebben we een aantal klusjes in huis samen gedaan. Ik was de "opdrachtgever" en wapperde af en toe voor de show met een doekje. Zo was de boel toch nog aan kant, voor je gevoel is dat wel lekker. Dus wie weet heb je mensen om je heen die je een handje willen helpen?
En anders gewoon lekker niet te druk over maken!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan