nesteldrang

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ik had vandaag ineens last van schoonmaakdrang.
heb de kamer gestofzuigd en de wc's schoongemaakt, terwijl mijn man dat al weken doet (moet van hem rust houden namelijk).
zal dat een voorteken kunnen zijn en hoelang duurt het dan nog (ik weet dat het bij iedereen verschillend is, maar vraag me af hoelang het bij jullie geduurd heeft toen jullie nesteldrang hadden en de bevalling).
ben nu 40w en 5 dagen, dus heel lang kan het niet meer duren.

xxx

hoi.

ik herken het, ik ben nu 40wkn en 2dagen. overtijd dus..
ik had het bijvoorbeeld afgelopen zaterdag heel erg.
in 1 keer wou ik de badkamer wel even lekker poetsen, dat heb ik ook gedaan lekker alles gedweild en schoongemaakt.
het is ook zo raar maar als je die nesteldrang hebt lijkt alles in je ogen ook veel smeriger
terwijl dat helemaal niet zo is.
ik ben best wel een netjes typ, mijn vriend ziet die "viezigheid" ook echt niet en moet altijd lachen als ik weer bezig ben.

het zouden voortekenen kunnen zijn, ik hoop het wel in ieder geval, al moet ik zeggen dat ik die nesteldrang al een tijdje heb.

groet annelies

Haha, ik hoop dat ik die nesteldrang ook nog eens ga krijgen, heb namelijk een hekel aan schoonmaken. Moet nog 8.5 week dus heb nog alle tijd!
Tja hoe lang het bij jullie nu nog duurt, kan niet lang meer zijn natuurlijk, jullie zijn beiden overtijd. Bij mijn buurvrouw duurde het nog twee weken na haar schoonmaakrazernij, dus het zegt echt niets. Is weer zo'n bakerpraatje, maar wel een grappige! Ik wil jullie alvast heel veel sterkte en succes wensen met de bevalling, die bij beiden toch wel binnen twee weken moet plaatsvinden! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie een gezon kindje in jullie armen mogen houden! En het huis is schoon, dus daar hoeven jullie je alvast niet meer druk om te maken!

Terug
Bovenaan