nesteldrang...

A

Anoniem

Guest
Waar mijn man nu al ruim 8 maanden op wacht is eindelijk gekomen...
Ik heb nesteldrang. Wil strijken, de was doen, de keuken opruimen en de kasten herorganiseren.
wil, want met die buik krijg ik dus niets gedaan. Net 3 shirts gestreken en dan moet ik alweer gaan zitten. Maar omdat ik weet dat die kleine volgende week komt wil ik alles nog netjes hebben. Nu geef ik mijn man dus de hele avond al orders, maar die heeft ook de hele dag gewerkt, dus na de eerste klusjes vond hij het wel best met me..
Gelukkig hebben we het weekend vrij gehouden voor de laatste klusjes, dan hebben we straks toch alles nog wel op tijd af.

Iedereen sterkte met de (hopelijk) laatste loodjes

37 weken en 4 dagen

Hoi

Ik herken dit zo goed, ook wij hebben een datum volgende week. Ja, en echt handig is die nesteldrang nu niet met die buik. Ik heb heel erg nog ff dit en nog ff dat, dat ik eigenlijk daardoor helemaal niet aan rusten toe kom. De gynaecoloog zei je moet wel rustig aan doen je krijgt een operatie en om daar nu al uitgeput in te gaan lijkt mij niet zo verstandig. (mijn man en de gynaecoloog zaten op 1 lijn grrrrr) Maar goed wel te begrijpen hoor dat je alles gedaan wil hebben, en als je man er al die maanden al op wacht kan hij nu best wel een handje mee helpen.
Succes volgende week en we houden het forum in de gaten.
Gr Naatje 74

ik heb het ook hoor nesteldrang
ik wil alles netjes houden onmogelijk met 2 pubers
en een wasmachine die het niet meer doet shit kan pas maandag worden gemaakt help
maar goed nu neemt mijn moeder de was mee
maar iedereen hier wordt gek van me normaal ben ik helemaal niet zo tegen het makkelijke aan ha ha
sterkte marina

Terug
Bovenaan