nesteldrang

hallo (bijna)mama's,

hebben jullie ook zo'n last van nesteldrang. Ik ben van mezelf niet zo'n poetsmiep niet dat het vies is in huis hoor, want ik houd wel van schoon en fris huis. Maar je ziet mij niet elk uurtje dat ik vrij heb schoon maken. Maar nu kan ik bijna niet stil zitten, als ik iets zie moet het gelijk schoon, en boven is het helemaal erg de  slaapkamer van mijn zoontje is al meerder malen omgebouwd en schoongemaakt en  om al te zwijgen over de kamer  voor de kleine meid in mijn buik. Ik kan zo uren boven vertoeven met het schoonmaken,wassen stijken en opvouwen van spulletjes.

Groetjes Anne
trotse mama van levi en ???26 maart 2009

De nesteldrang begint nu wel te komen, maar door mijn bekken kan ik maar heel weinig zelf doen. Begin wel, maar kan het gewoon niet afmaken. Heel erg frustrerend, want ik wil het wel graag. Helemaal omdat mijn man heel veel dingen maar onzin vindt en het gewoon ook al druk heeft, met dingen die hij nu extra doet omdat ik veel niet kan...

Af en toe word ik gek van mezelf. Mijn ouders wonen 250 km verderop, dus mijn moeder kan ook niet even komen helpen poetsen, hoewel ze over een week of 2 wel een agje komt helpen, maar dat vind ik dan ook weer zo wat, dan hebben ze dat hele eind gereden om vervolgens hier hard aan t werk te gaan...

Vind het erg lastig om hulp te vragen, maar af en toe droom ik stiekum even hoe t zou zijn als ik voor een dagje een schoonmaakbedrijf kon inhuren haahahahh. Gewoon al die extra dingetjes die er nu bij in schieten en die ik zo graag nog even zou willen doen voor de baby komt....

Dingen als toilet en keuken en vloer enzo die zijn wel schoon (voor zover dat kan met 2 honden en een jochie van 9) maar bijv. alle ramen van binnen en buiten, de keukenkastjes, de kledingkasten ff uitsoppen en opnieuw indelen,  de badkamer een grote beurt, dus niet de wekelijkse dingetjes, maar die extra dingen... Ach, dit is mijn laatste werkweek, wie weet lukt het me wel tijdens mijn verlof steeds keine stapjes te doen....

lfs Mick

Helaas trek ik het niet om veel te doen, heb al zo veel harde buiken en ben gewoon steeds erg moe.
En de babykamer is nog lang niet af..... als het goed is wordt er zaterdag gestuct en kan ik daarna naar de ikea om de meubeltjes te halen. En ik moet de gordijnen op maat laten maken door (schoon) moeder. Muurschildering maken.
En dan alle accesoires nog. Aankleedkussen met leuke blauwe hoezen. Blauw dekentje voor wiegje (roze staat zo raar...)

groetjes Maris

JAAAAAAAAAAAA, heel erg zeg!!!!!
Kan soms echt chagerijnig worden als er weer rommel ligt, hahahaha
Ook is de slaapkamer van Maud nog niet helemaal af en ik wil het zooooooooo graag inrichten zodat ze daar kan slapen.
Maar we hebben nog wel eventjes, maar voor je het weet..............

Moet zeggen dat het poetsen hier echt in etappes gaat, begint zwaar te worden. Tja en om iemand te vragen vind ik ook zo wat...

Groetjes Naomi

Hello ladies,

Ik denk dat de echte nesteldrang nog komt bij mij maar sinds mn zwangerschap heb ik wel meer rust in mn hoofd en mag het van mij ook wel eens niet spik en span zijn. Oftewel: ik vind het geen moeite om het even te laten totdat manlief het even wil doen of tot  onze schoonmaakster is geweest. Voorheen stond ik zelf ook nog regelmatig te schrobben. ;-)

Greets, Janneke

Haha Janneke, wilde dat ik dat had! Ik ben normaal nooit zo'n poets, maar nu...(Wij hadden toen ik full-time werkte ook een poetsvrouw maar nu helaas niet meer).
 Ik moet mezelf echt dwingen om even te gaan zitten/rusten.
Maarja, nog twee weekjes werken en dan kan ik lekker genieten (en poetsen haha!)

Liefs,
Marcia mv Puck en 32 w zw

Terug
Bovenaan