Nesteldrang

Ik blijf bezig vandaag!

Ik ben sinds vrijdag aan de schoonmaak geslagen. Het begon met gewoon een wasje draaien, dat is ondertussen al 6 wasjes geleden. Toen besloot ik om de schuur en de tuin op te knappen, ik ben er 4u lang mee bezig geweest, onkruid weghalen, tegels schrobben, bankje voor in de voortuin in elkaar schroeven.
Nu heb ik, door al die wasjes, een BERG! strijk liggen, waarvan heel veel voor de baby...Ik heb me nu daar helemaal op gestort, ik doe het met tussen pauzes want eigenlijk moet ik rust houden (= groeiachterstand baby) en een slechte rug.

Ik heb zelfs een hulpje die eens in de zoveel tijd echt kwam helpen met de grote klussen, badkamer incl. tegels/ramen etc... schoonmaken, keuken hetzelfde verhaal. Die is er nu elke week een dagje en toch kan ik het niet laten om bezig te zijn.....ik moet ik moet ik moettttttt......anders loop ik als een kip zonder kop rond, veel te veel onrust in mn lijf...

wie herkent dit?

groetjes, hilal
32w2d

IK!!!! herken het heel erg...

Sta echt van mezelf te kijken...sinds we vorige week de babykamer geinstaleerd hebben is het mis..haha..
Hier draaid de wasmachine ook overuren..Had mezelf zo voorgenomen om nog niet te beginnen met wassen,anders heb ik in mijn verloftijd niks meer te doen,maar het kwaad is al geschied..heb alles al gewassen en gestreken! (ik strijk NOOIT!!)
Baalde van t weekend al dat de wasmachine en droger zo een uur bezig zijn...
Dan gaan we de hele bovenverdieping nog maar een keer stofzuigen..

Maar in je hoofd wil je inderdaad veel te veel, terwijl je lichaam halverwege al zegt,dat je even moet rusten..Vind dat erg moeilijk..
Helemaal omdat ik me kiplekker voel!

Succes met alles! Aftellen kan gaan beginnen!

En ik ook!!!!!

Ik ben van nature al erg opruimerig.....nu is het eeecht bijna te gek...
Mijn lichaam zegt nu zelfs dat ik het kalmer aan moet doen.

Als ik (te veel) buk of til krijg ik zulke harde buiken dat het echt pijn doet.
Tja, dan doe je teveel he.

Ik wil zoooveel.

Volgende week wordt de dakkapel geplaatst in de nieuwe kinderkamer. Daarna is het een aantal weken flink doorwerken om alle kids te voorzien van een leuke slaap plaats....daarna mag ik pas.

Poetsen, inruimen, kleertjes sorteren....
Ik had het het liefst al 10x klaar gehad

Ik herken het in elk geval goed.

Groetjes Manda 29.1

ik ook!

heb afgelopen zondag alles gewassen en gestreken, ik dacht ;laat ik maar eens rustig aan ermee beginnen, maar heb maar meteen alles gedaan, was mn lichaam niet helemaal mee eens, maar ben nu wel zo goed als klaar!

en dat poetsen pffff, mijn vriend zei vanmorgen nog, wat een onzin dat jij na het opstaan meteen gaat stofzuigen, heb je gisteravond nog gedaan.............ja ik weet het, maar als ik maar wat rommeltjes op de grond zie liggen dan irriteer ik me eigen mateloos en zo ben ik normaal echt niet hoor..............................

groetjes susanne

Zo grappig ik herken het helemaal NIET.
Ik ben een echte rommelkont en slechte huisvrouw, Had bij Vera ook al zoiets als ik nesteldrang krijg bel ik iedereen op haha. Bij Vera had mijn schoonmoeder die drang voor mij (ideaal!!)
Heb nu wel Vera's kamer helemaal af en vandaag maar eens even de kast uitgesopt. Nu langzaam aan spulletjes van de babykamer naar haar kamer verhuizen. Alleen 1 nadeel ze wil nog niet echt slapen in het grote bed.

De babyspulletjes heb ik nog helemaal niet gewassen of uitgezocht. Komt allemaal wel in mijn verlof. Ik moet nog 3 weekjes werken en dan heb ik zomervakantie + verlof. Dus nog tijd zat.
Ben eerst nog druk met Vera's 2e verjaardag zondag.

groetjes Daniela (bijna 29 weken)

hallo.

ik heb er nog niet zoveel last van.
wel dat ik alles bij houd, maar geen last van grote schoonmaak.
ik heb nog twee kids rondlopen, dus veel zin heeft het nog niet,

over twee weken krijg ik verlof, dan begin ik langzaam.

ben nu 32 weken.
groetjes nicole

Nou wel nesteldrang tussen de oren, maar het lijf werkt nog niet mee. Moeoeoeoeoeoe! De derde zwangerschap vind ik toch wat zwaarder dan de 1e twee. Toch ben ik vandaag aan het opruimen en weggooien geslagen, zodat ik morgen serieus kan gaan schoonmaken en wasjes voor de baby kan gaan draaien. Ik kijk nu al uit naar de berustende fase van de laatste loodjes: we zien het allemaal wel na de bevalling. Schoonmaken weer bijzaak .Tot die tijd blijf ik lijstjes maken met dingen die ik nog moet...euh...vooral wil doen eigenlijk.

Nestel-ze!

Groetjes Sacha

Mijn 'nestdrang' wordt wel erg op de proef gesteld.

Kom ik net van mijn werk, zegt mijn man: moet je eens boven kijken, opa heeft veel kunnen klussen in de nieuwe slaapkamer....

....Ooooveral witte kalk...in de gang beneden, op de vloer, de trap, boven op de gang, de ramen....... gelukkig waren de slaapkamerdeuren dicht (of ik schrik me morgenochtend bij daglicht een hoedje...)

Tja, het moet wel af, ik moet er even doorheen.

Nu maar hopen dat het weer maandag mee zit. Dan komen ze  de dakkapel plaatsen ...daarna schiet het op...hoop ik...

Groetjes Manda 29.2

Terug
Bovenaan