nesteldrang

Ha ha, ja ik heb het geloof ik ook. Ik ben nu bijna 21wk en heb vandaag van alles opgeruimd, echt van die klusjes die ik al maanden had uitgesteld.... Maar goed er moet ook nog heel veel gebeuren, dus het werd ook tijd om eens te beginnen!

ik weet niet of ik er echt last van heb.... ben altijd wel opruimerig. Maar wie weet komt het komende weken in extreme vorm opzetten. Ben nu 25 weken zwanger.

liefs

Hoi hoi

Niet meer dan anders hahaha maar zoals vanessa zegt ben altijd ook al opruimerig geweest.
Dus merk geen verschil, merk nu wel dat ik de kamer voor de kids wil afhebben.
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als alles voor de twins er in staat.
Nog 3 weekjes werken en dan ziektewet in, want ben dan 26 weken.
Dus kan dan hoop ik ook nog wat rommelen.

Ik ken het van mij vorige zwangerschappen, ik ging bijv hele voorraden schoonmaakmiddel en wasmiddel inslaan haha alsof er de eerste 4 weken na je bevalling nooit meer een winkel open is. Ook kocht ik nieuwe theedoeken en vaatdoeken, beddegoed en heb ik in mijn verlof de commode wel 5 keer opnieuw ingedeeld...Terwijl ik weeen had ben ik met mijn dikke buik over het traphekje geklommen om de was op te hangen want daar zou ik eerst niet meer aan toe komen, even niet aan gedacht dat de kraamverz dat wel zou doen hahaha, dus ik ken het heel goed!!! Ik ben trouwens nu niet zwanger, wil wel graag zwanger worden van de derde maar ik zag dit topic en dacht....dat is herkenbaar! Succes met jullie zwangerschap

schoonmaakwoede niet, wel de kriebels ervoor maar niet de energie. 23 weken en nog vermoeid. maar ik heb wel drang dat alles in huis moet zijn voor de baby, dat moet klaar zijn ook al duurt het nog weken voor de kleine komt. en die man van mij moet bij mij slapen, anders slaap ik niet. iedereen thuis en veilig bij elkaar dan is het goed :)
verder leef ik mij uit op mijn katten en vogels, veel knuffelen helpt hihihi doet wonderen met je humeur. gelukkig heb ik van die superknuffelige beesten

Nesteldrang, hahahaha, dat is bij mij ver te zoeken. Het is dat ik alles schoon, fris en klaar wil hebben voor als de kraamzorg straks komt, maar anders was ik nu liever lui dan moe, ;)

Liefs, Nicole 35w+5d

hahahah ja met 20 wken was mijn nesteldrang ook uitgebroken hihihihi.. En nu ben ik 29 wken en hoef alleen nog maar alles bij te houden.. de grote dingen zijn nu allemaal gedaan! heerlijk. Alleen mijn ramen zijn nog niet gedaan want met 20 wken vroor het ook al buiten met veel sneeuw dus daar wacht ik nog ff... moeilijk is het wel dat wachten

Terug
Bovenaan