Nesteldrang

hebben jullie daar al last van? Ik ben nu 22 weken en ik doe niets anders thuis dan poetsen, stofzuigen en wassen. Op zich wel goed voor het huis natuurlijk ;-) Hebben jullie ook die drang al dat alles schoon moet zijn?
 
Ik heb er wel last van, ben inmiddels 34 weken.

Alleen ik kan niet gelijk het hele huis doen, doordat mijn buik in de weg zit en heel snel last krijg van krampen als ik te druk ben.

Ben net met mijn verlof begonnen, dus kan het lekker verspreiden.

liefs
 
Ik heb er wel last van, ben inmiddels 34 weken.

Alleen ik kan niet gelijk het hele huis doen, doordat mijn buik in de weg zit en heel snel last krijg van krampen als ik te druk ben.

Ben net met mijn verlof begonnen, dus kan het lekker verspreiden.

liefs
 
Hoi!

Heb ik ook al vanf ongeveer 21 weken zwangerschap.... ben nu 34 wkn, dus heb al aardig wat werk verzet in huis.

Maar het resultaat mag er zijn.... alles is opgeruimd en ale achterstallige klusjes zijn uitgevoerd door manlief, zelfs de tuin heeft nieuw gras, een nieuwe boom en nieuwe planten en alle tuinmeubels zijn gebeitst.

Heb jij ook zo sterk dat je overbodige spullen wil weggooien of geven?
Ik heb al zoveel naar goede doelen gedaan of in de kliko.

Nu loop ik alleen nog achter met foto'albums maken(zo'n 2,5 jaar...), maar ik heb daar zo geen zin in!

Verder is alles gedaan, zelfs de hele administratie heb ik doorgespit en in nieuwe frisse mappen gedaan!

Nu nog 6 weken geduld......

Succes iedereen!



 
Hoi!

Heb ik ook al vanf ongeveer 21 weken zwangerschap.... ben nu 34 wkn, dus heb al aardig wat werk verzet in huis.

Maar het resultaat mag er zijn.... alles is opgeruimd en ale achterstallige klusjes zijn uitgevoerd door manlief, zelfs de tuin heeft nieuw gras, een nieuwe boom en nieuwe planten en alle tuinmeubels zijn gebeitst.

Heb jij ook zo sterk dat je overbodige spullen wil weggooien of geven?
Ik heb al zoveel naar goede doelen gedaan of in de kliko.

Nu loop ik alleen nog achter met foto'albums maken(zo'n 2,5 jaar...), maar ik heb daar zo geen zin in!

Verder is alles gedaan, zelfs de hele administratie heb ik doorgespit en in nieuwe frisse mappen gedaan!

Nu nog 6 weken geduld......

Succes iedereen!



 
Terug
Bovenaan