NESTELDRANG!!!

Hebben jullie er ook zo'n last van?

Gister hebben we Nova haar 2e verjaardag gevierd, dus de kleine moest van mij tot en met gister sowieso blijven zitten en heeft geluisterd haha...

Morgen ben ik 37 weken zwanger en woensdag moet ik naar de gyn en dan gaat hij een inwendig onderzoek doen en eventueel strippen.
Het kan dus zijn dat daar de bevalling van gaat beginnen waar ik trouwens niet vanuit ga, maar t kan ook zijn dat hij zegt, alles is er klaar voor we prikken een datum voor inleiden.

En nu?....Ik wil morgen en overmorgen echt het hele huis van boven naar beneden schoonmaken en dinsdag ook de boodschappen (beschuit en muisjes etc) in huis halen want ik ben als de dood dat het allemaal niet klaar is hahaha....

Oh ik ben zo erg, wil echt alles spik en span hebben aders heb ik geen rust...

Liefs Randy

Hihi erg he, ik loop dat ook al weken te doen. Elke dag maar weer en wekelijks herhalen. Ik ben morgen uitgerekend, maar ja je weet nooit wanneer het komt he ;) mag ik vragen waarom ze je met 37 weken gaan strippen?

Gr Siemy (mei mama)

waneer kom je hier langs??
hahahaha

nee, nesteldrang is hier ver te zoeken.

ik doe elke dag wat. de ene dag de badkamer, de andere dag de keuken, de andere dag de woonkamer, de volgende dag de slaapkamers enz.
wc doe ik elke dag en ook elke dag stofzuigen en vaatwasser, enzo.
maar dat deed ik voor beide zwangerschappen al.
dan is het niet zo veel wat je op 1 dag moet doen.
en met dit weer, doe ik sochtends poetsen, en dan om een uur of 11 ben ik al weer klaar voor die dag. dan kan ik heerlijk gaan genieten van t weer, de rest van de dag.

liefs, do

hoi ,
doe het nou maar want ik kan je vertellen je krijgt echt geen rust voor het gedaan is.
ik heb het ook 2x gehad.alles werd gedaan.keer op keer.eerder deed ik niks anders.pijn in me bekken of niet het moest.
nu heb ik dat weer.zal straks ook wel weer erger worden.dus morgen lekker muisjes halen als je dat rust geeft.
succes bij de gyn.
gr marjan

nope nesteldrang valt heel erg mee
vandaag vaatwasser uitgepakt en doe straks was aan, dat was het.
Meer kan ik ook niet op een dag dus dat helpt wel met afkicken hoor
zie wel veel meer dingen wat ik wil, tuin opruimen, aanvegen, alles op zijn plekje zetten etc. maar kan ik toch niet dus laat ik het lekker gaan en zit ik op mijn schommelbankje in de tuin.

BBQ organiseren was ook leuk, zwager en manlief boodschappen doen en alles klaar zetten en ik op schommelbankje doe dit doe dat doe zus hihihihi

VAnaf deze week laat ik vaker de auto staan en stop ik met boodschappen doen, mogen de jongens regelen. ik ga hele dagen naar onze dieren kijken, katjes beneden knuffelen, vogels boven kijken want de jongen gaan elke moment uitvliegen en op zolder nog een kat ( ze is te bang voor mijn katten dus zij woont nu met zwager op zolder) en verder slapen en schommelbanken.

waarom kun je dan niks meer?
Heb je bekken of rugklachten?

Daar heb ik ook last van, maar probeer toch wel het een en ander te doen.
Zelfs met een kleuter en peuter in huis, begin ik mij toch echt te vervelen..... laat staan als je nog minder kunt.

Hoe ver ben je nu?

Groetjes

Ik heb aan de ene kant wel last van nesteldrang: Mijn to-do-list is nog heel lang. Aan de andere kant probeer ik prioriteiten te stellen. Ik ben namelijk vaak moe en 1 taakje zorgt ervoor dat ik minstens een uur het kalmer aan moet doen of een dutje wil doen.

Men zegt ook dat je god uitgerust aan de bevalling moet beginnen, dus ik luister lekker naar mijn lichaam en doe alleen wat ik kan en waar ik zin in heb (of wat echt moet gebeuren).

Zo te horen heb jij hier helemaal geen last van Randy. Geniet ervan dat je straks een volledig schoon huis hebt. De eerste weken zal je toch niet aan schoonmaken toekomen. Je hebt wel wat anders aan je hoofd, nl. Genieten en uitrusten.

@siemy...mijn vorige bevalling is uitgelopen op een totaal ruptuur, 2 maal door de kringspier heen.
Nova was bijna 8 pond bij een week te vroeg.
Ze willen liever niet meer dat ik een kindje van 8 pond of zwaarder op de wereld zet met een vaginale bevalling.
De kleine werd vorige week op ruim 6 pond geschat (36week) ik mag een vaginale bevalling proberen want ik zie heel erg op tegen een keizersnee, maar daarom willen ze wel kijken of mijn lichaam eerder klaar is.
Dat we niet bij 40 weken of 40+ alsnog een keizersnee moeten doen omdat de kleine toch te zwaar/groot is.

Ik heb geen last van vermoeidheid, wel van mijn bekken en rug...maar mijn onrust is groter.
Ik heb nu ook vreselijk veel last maar alles is wel schoon en de boodschappen zijn binnen.
Als er morgen niks uitkomt dan doen we het eind van de week gewoon weer....ik ben sowieso heel erg met schoonmaken.
Elke dag wordt er gezogen...we hebben een hond, dus ja ik ga gewoon door...
Elke keer rusten zit er voor mij toch niet in met een peuter van 2...die rust die pak ik als zij haar middagslaapje doet....

Liefs Randy

Terug
Bovenaan