Nesteldrang?!

Nou ja zeg, dit is wel heel erg, kreeg ik dat bij de andere kids pas een paar wk van te voren, nu ben ik al alles aan het poetsen, de middelste heeft al een nieuw bed en slaapt nu samen met de middelste (worden uiteindelijk 2kamers van gemaakt)
Ik ben al kasten in elkaar aan het zetten, spullen aan het uitzoeken/weggooien.
Hebben jullie er ook al last van??

Gr MJ

Hahahaha dacht al dat ik de enige was!
Hebben vorige week afgesproken de laatste 2 weken van september de hele benedenverdieping te verven. Muren, plinten, binnendeuren, plafonds, trap, parket schuren etc.
Ook met het oog dat we daar de komende jaren even geen omkijken meer naar hebben.

Poets-lust heb ik momenteel minder, moet dan tussendoor echt regelmatig even zitten :)

Wij zijn heel druk met een verbouwing en verhuizing die daar op zal volgen. Daar wil ik wel alles vandaag nog af hebben (niet dat dat gaat lukken uiteraard) Bij het andere huis heb ik er minder last van maar dat komt omdat ook ik vreselijk moe ben.

Hai,

Ja schilderen heb ik ook al gepland voor de herfst en we gaan ook de badkamer nog vernieuwen hebben we besloten,,haha
Nou ik ga het grasmaaien,, das dan weer minder leuk 800m2, balen maar moet echt van mezelf!!!
Ik moet trouwens tussendoor ook wel elke keer rustig zitten en wat eten/drinken!

Gr MJ

Terug
Bovenaan