Nesteldrang

hey dames,

hoe staat het met jullie nesteldrang?
bij mij is het verschrikkelijk ik moet zoveel moeite doen om me in te houden helemaal omdat ik rust moet houden ondanks dat ben ik vandaag wel aan het opruimen geslagen,

wij hebben een kamer bijgebouwd wat de babykamer is geworden maar nu stond daar nog van alles in van de verbouwing en kon het gewoon niet laten om de hele kamer leeg te halen en alles op te ruimen de babykamer moet alleen nog gepoetst worden en dan is het wachten tot volgende week donderdag want dan komen de meubelen binnen.

liefs ingeborg

Zo erg als bij mn zoontje valt tot nu toe wel mee, haha daar ging ik iedere week de bergzolder stoffen want jah stel je toch eens voor dat daar stof zou liggen haha
Manlief heeft deze week vakantie en we zijn vandaag wel gelijk druk aan het klussen/rommelen geslagen.
Het zijn meest allemaal kleine klusjes, dus iedere dag wat en nog samen de stad in om mn 'boodschappenlijstje' af te werken en dan ben ik redelijk op dreef.
Maar zie verschrikkelijk veel 'vieze' dingetjes in huis die allemaal ;-) nog schoongemaakt moeten worden.
(lees valt allemaal wel mee, maar jah hormonen!)

Liefs Marina

dat valt inderdaad nog mee..
me man en ik hebben gisteren onze kamer heringericht heb daar een muur paars geverfd..

in de toekomstige logeer kamer stonden heel veel dozen van de verhuizing die nog niet uitgezocht waren en dat is bijna allemaal uitgezocht onderhand 6 grofvuilzakken vol en daar is een muur blauw geverfd.

babykamer is dan bijgebouwd en is bijna helemaal zover die kamer is lime groen geworden

in de schuur zijn stellingen geplaatst en alles is daar opgeruimd

en dat allemaal zins augustus .. hormonen nee joh haha

Hier valt het ook nog wel mee moet ik zeggen.
Mijn man heeft nu lekker vakantie en is druk bezig op de zolder om die af te maken.
Dat gaat lukken voor die weer moet werken.
Dan kunnen alle babyspullen ff naar de zolder zodat onze slaapkamer geen pakhuis meer is hihi.
Dan kan ik ook zien wat we allemaal al hebben en evt nog moeten hebben.
Floortje gaat uiteindelijk op de zolder slapen en de kleine eerst lekker bij ons op de kamer.
Maar ik merk wel dat het behoorlijk kriebelt om alles netje te hebben/krijgen/houden haha maar kan door mijn bekken slecht uit de weg dus het valt niet mee.
We doen het op ons eigen tempo en heb hulp van mijn man en schoonzusje.

Baal ervan dat ik het ook niet heel erg heb hahaha!
Zet wel mn man continu aan het werk maar zelf...!
Heb trouwens wel net de wieg van zolder gehaald en opgemaakt voor de grap.. Lijkt wel weer heel leuk.
Nu wil ik nog iets leuks voor in de lijstjes op zn kamertje...had er stofjes in maar wil nu iets anders leuks.. (Iemand een idee?) en ga nog op zoel naar een paar kleine dingetjes voor op zn plankje en dan is het ook wel zo'n beetje klaar!

En die schoonmaakdrang volgt hopenlijk nog!

Ik ben al een tijdje druk in de weer met poetsen... het is er met de kerstdagen wat bij in geschoten, maar ben vanaf vanochtend alweer druk in de weer met van alles... mijn vriend word helemaal gek ervan. die heeft nu een week vrij en ik loop em steeds voor de voeten met poetsdoeken haha..

Maar goed, dan is wel alles lekker fris en schoon steeds :D idd stel je voor dat er ergens stof ligt!

hihihi...het is flink besmettelijk! Kon vanmiddag niet meer lopen van de pijn in mn bekken, maar mn huis is wel weer schoon....koelkast, vriezer ontdooit, keukenkastjes van binnen, berging, alle kamers incl. babykamer, alles glimt weer! Mijn man ook flink aan het werk gezet trouwens!!

Ik was vandaag al blij dat ik de hele badkamer en een deel van de keuken klaar had, nog wat was weggewerkt en wat administratie,, pff, alleen nog ff stofzuigen en dweilen op de woonverdieping, de rest wacht maar weer!
In mn hoofd heb ik wel nesteldrang, nu mijn lichaam nog,,haha
groetjes

Terug
Bovenaan