Nesteldrang

Hoi,

Ik ben nu 37 weken zwanger en heb spontaan zin om te poetsen, te verbouwen en alles aan kant te maken.
Omdat ik absoluut geen poetsfanaat ben (heb er echt een hekel aan) heb ik het ff opgezocht op internet.....en daar word het beschreven als nesteldrang.
Omdat ik er bij mijn eerste helemaal geen last van had, is dit dus helemaal nieuw voor mij.

Wie heeft hier ervaring mee?
En zou dit kunnen betekenen dat de bevalling niet lang meer op zich wachten??

Liefs Mayo
 
Heeft niks met de bevalling te maken ( denk ik ), ben 29 weekjes zwanger en zit om de dag te poetsen, wil alles netjes hebben.
Zit maar te boenen en te schrobben en te doen .. Ik wordt moe van mezelf en dit is al 10 weken aan de gang ..
 
Hier nog een ;) Pff zwaar frustrerend al een paar weken op de bank liggend kijkend naar alles wat ik eigenlijk wil poetsen haha, Door harde buiken kan ik niets maar WIL zoooooo veel doen.... als het zo was dat de kleine er dan aan komt dan was ze er allang geweest hihi.
Al hoewel ik wel om me heen mensen heb gehoord die die ervaring wel hebben hoor dus wie weet en tja 37 weken, hij/zij mag prima komen nu natuurlijk :D

Succes en geniet ervan zolang je het nog kunt doen zo ik zeggen.

Liefs
 
Hoi!

Nesteldrang, dat is zeker bekend. Ik ben zelf ook geen poetser en mijn huis wacht met smart op een nesteldrangmanie. ;-)
Succes! Het schijnt dat als je echt vreemd begint te doen, dat de bevalling dan wel bijna gaat beginnen! Een collega hing op de ochtend van het bevalling nog even haar natte wasgoed in de vrieskou (-5). Dat was voor haar omgeving het teken dat het eraan kwam. En ja hoor, een halve dag later....
 
Terug
Bovenaan