nesteldrang???

Hoi dames!
Hoe gaat het met iedereen? Kunnen jullie het nog wat volhouden allemaal?
Ik ben inmiddels alweer (ja de tijd vliegt echt voorbij!!) 31+2 weken zwanger... Ik kreeg vandaag zo'n bui dat ik alles op orde wilde krijgen! Dus lijstje gemaakt wat er allemaal nog moet komen, opgezocht wat er in de tas voor mee naar het ziekenhuis moet en ik heb steeds de drang om alle kleertjes, beddegoed etc. te gaan wassen...
Lijkt erop dat de nesteldrang is toegeslagen! Soms bekruipt me ook wel een angstig gevoel dat ik denk dat ik nog heel veel moet regelen, terwijl dat best meevalt eigenlijk..
Zucht, nog maar 9 weekjes te gaan, ik kijk uit naar het moment dat de bevalling begint en we onze kleine hummel kunnen vasthouden!!
 
Oeps, je schud me wakker.Hihi...Ik moet idd ook nog de tas klaar maken, sowieso omdat ik in t ZH ga bevallen.En de kleertjes nog wassen, de kasten van de ''groten'' om ruimen, omdat ze intern verhuist zijn, ohhh gut.Ik moet nog zoveel.Naja, ik wacht nog éven tot mn rug weer wat rust geeft en op zn laatst 2 weken voor DE datum ga ik aan t schoonmaken, dan is mn schoonmama nl hier om op de kids te passen.Maar gelukkig voel ik me qua zwangerschap nog erg goed.Ach, ik zie wel, loopt wel los.Wel heb ik af en toe van die momenten dat ik ÜBERHAUPT geen zin in de bevalling heb.Ik vroeg zondag mn man nog, mag k geen keizersnee??, hahaha.Hij verklaarde me voor gek, en te recht, maar k zie best op tegen die weeeen weer... :(
Nog ca 9 weken, ben beneiiuwd hoelang deze op zich laat wachten.Toch weer spannend...Ben best nieuwsgierig, op wie hij lijkt enzo...
 
Mijn vriend is jaloers hahaha, hij kan niet wachten tot de nesteldrang bij mij toeslaat (ik ben nogal een sloddervos...). Ik ben 31+2 maar ik heb er nog geen last van...
 
Hier valt het wel mee. Ik wil wel alles overdreven schoon hebben; de flessen Blue Wonder zijn niet aan te slepen, hahaha.
Gisteren nog wat extra kraamverband en zoogcompressen gekocht.
Ik zie ook op tegen de weeën. Mijn vorige 3 bevallingen duurden best lang. Maar goed, we zien wel.
Oh, ik ben nu 33w1d.
 
Terug
Bovenaan