Nesteldrang :-)

Oh meiden, ik heb het te pakken! Nesteldrang, niet normaal. Ik ben aan het poetsen en opruimen alsof het mijn grootste hobby is! De box staat al beneden, maxi cosi is startklaar, en ik ga morgen mijn tas inpakken. Ik ben als een gek babykleertjes aan het wassen en kan niet tegen rommel en troep in huis. (Wat best lastig is want mijn zoontje heeft vakantie en maakt natuurlijk rommel) Daar komt bij dat de werkster deze week niet kon komen, dus loop ik zelf te stofzuigen en dweilen met een bekkeninstabiliteit van heb ik jou daar; maar het moet van mezelf! :)

Klossen zijn binnen, en gaan vanavond onder het bed, kortom ik ben er klaar voor! Haha, zou het een voorteken zijn??
Nah, ik heb vast weer zo'n eigenwijs beebje die lekker tot 42 weken blijft zitten net als de eerste...

Herkennen jullie dit?

xx
 
Heel herkenbaar. Haha!!! Alleen met een jonge hond in huis die erg gek is op modderpoelen blijf ik aan het poetsen...verder worden alle kasten uitgesopt en alle hoekjes in het huis binnenste buiten gekeerd.....

Ik geef er maar ruimhartig aan toe:) we zullen er straks een stuk minder zin ij hebben.....
 
Hier nog een die compleet losgeslagen is. Overal in huis liggen lijstjes en ik moet mezelf inhouden om niet de hele dag als een schoonmaakmiep door het huis heen te lopen. Volgens mij is mijn huis nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest, jammer genoeg gaat deze fase ook weer voorbij:(
 
Hahahahah, we kunnen er nu ook lekker aan toegeven............alle tijd nu! Ook wij zijn druk bezig!

Muisjes in huis gehaald, genoeg koffie, blauwe servetjes (voor onder de beschuiten), rollen beschuit, zoogcompressen, grote onderbroeken, lange pyjama etc.......................

Nu het kleine bedje nog.............xxxxxxxies
 
Ik heb vandaag ook vast beschuiten en muisjes gehaald en heb een telefoonlijst op de koelkast gehangen voor manlief! Morgen de commode uitsoppen....
 
Herkenbaar! Moet volgende week maandag en dinsdag nog werken, maar heb al een hele planning van wat er allemaal gedaan moet worden en m'n handen JEUKEN om te beginnen met wassen/strijken/opruimen/inrichten... Terwijl dat normaal gesproken niet echt hobbies van me zijn, haha...
 
Terug
Bovenaan