Nesteldrang

Pfft, dan ben je 39 weken zwanger en nog geen last van nesteldrang gehad. Nu natuurlijk begint het. Heb weer de halve nacht wakker gelegen van harde buiken en heb last van mensturatiepijn, en hoofdpijn maar goed ik ga gewoon de badkamer poetsen. Was ook wel nodig want ik heb er de afgelopen weken alleen een vlugge doek door gehaald maar goed handig is het niet.
Wil ook nog zoveel doen, ff een doekje door het toilet boven alles stofzuigen beneden ff een doekje door het huis en stofzuigen en eigenlijk het liefst ook ff dweilen, alleen waar haal ik de energie vandaan? Hebben jullie hier ook last van of ligt het echt aan mij?

liefs

Haha, herkenbaar. Hier vorige week ook ( toen 39 weken). Toch maar weer een keer alles gezogen en gedweild en manlief de wc en badkamer laten doen. Nu gaat het wel, probeer wel nog telkens de was weg te werken en alles voor het oog schoon te houden. En vandaag toch maar weer een keer het bed verschoond. Nu 40+1, dus over niet al te lange tijd kan ik het aan de kraamverzorgster overlaten ;-)

Erg herkenbaar. Gelukkig heb ik nu wat meer rust in mn hoofd :D Alles wat ik wilde doen is ondertussen gedaan. Normaal is het zo gebeurd maar nu kost het 10 keer zo lang voordat het klaar is, erg frusterend. Mn vriend heeft ook heel wat keer op zn strepen moeten gaan staan om te zorgen dat ik ging zitten en het aan hem overliet. Ik ben nu 38 weken en ik blijf de boel wel bijhouden maar de echte drang van dit moet klaar, dat moet klaar is gelukkig voorbij. :D

heyyy pluisje,

Ik heb precies t zelfde alleen zit die buik zo in de weg. Heb net als jij menstruatiepijn, rugpijn en hoofdpijn en iedere keer denk ik, maar wat als mijn vliezen breken? T kan hier geen rotzooi zijn als de vk of de kraamhulp hier straks komt.. Maar ja ik doe wat ik kan en probeer t zo goed mogelijk ;)

Ik MOEST vandaag toch echt brownies bakken, geen idee waarom??? Zouden ze ook smaken met muisjes???

'k Zal die vreemde neigingen toch missen als de kleine er is...

Hahaha ik ben ineens ook van het bakken :D misschien komt dat wel omdat ik er nu de tijd voor heb... toch wel grappig ;)

Die periodes heb ik ook. Jullie brengen mij op ideeen en das niet goed! Weeg inmiddels al bijna 110kg, en ik wil uiteindelijk toch heel graag terug naar de 80 a 75 kg dus beter om dat niet te doen. hmmlmmm brownies

Terug
Bovenaan