Nesteldrang

Nou dames, hier is de nesteldrang in alle hevigheid toegeslagen!!! Gister echt zo enorm gepoetst.... ramen lapten, gordijnen (ja alle!, hoe apart kan je zijn), de baby was gedaan, gestreken en de kast opnieuw ingedeeld, woonkamer blinkt nu echt van top tot teen haha!

Naar heerlijk hoor, heb nu sinds 2 dagen verlof.... Dan heb je tijd voor dat soort dingen!

Fijn weekend allemaal!

Zo, wat heb je veel gedaan op 1 dag! Neem je ook een beetje rust om bij te komen ;-) maar idd heerlijk dat je nu tijd hebt voor al dat soort klusjes, het kan maar alvast klaar zijn. Lekker gevoel.

Jij ook een fijn weekend. Liefs

Haha wat een actie nu je verlof hebt.

Ik heb er nog geen last van maar mijn vriend wel. Di stuurde mij afgelopen zondag naar bed zodat hij ongestoord beneden kon poetsen en ook hij had alle gordijnen afgehaald om tewassen. Hij durfde ze alleen nog niet aan te zetten ivm de temperatuur haha. Kon hem dus ook nog net op tijd vertellen dat if d haken eraf moesten of hij er even een washandje om moest binden;-)

heerlijk om te lezen.hier echt met vlagen en dan meer 1 ding wat dan DIRECT moet. zal wel los gaan wanneer ik verlof heb.

liefs, x

haha lekker he meteen je verlof invullen:p zit al een hele tijd thuis maar het begon mij laatst ook te kriebelen hoor dan MOET ineens alles schoon en aan kant hahaha

xxx

Terug
Bovenaan