Nesteldrang...

hey ladies,

ik weet dat het wat vroeg is, maar ik begin al nesteldrang te krijgen... omdat ik het zelf ook nogal overdreven vindt om nu als een gek inkopen te gaan doen en te gaan opruimen en poetsen enzo hou ik me in en negeer het nog maar even.
maar diep van binnen kriebelt het om aan de slag te gaan om de kleertjes en babyspullen op te zoeken en klar te gaan leggen en het kamertje in orde te maken..
ik verheug me nu al op de period na de zomervakantie zo eind augustus, dan 'mag' ik van mezelf langzaamaan gaan beginnen :))

hoe zit het bij jullie qua nesteldrang? ben erg benieuwd... :))

Ik ken het hoor kan me ook inhouden maar ben wel beginnen met ruimen. Alles wat weg kan weg. Ruimte maken pas als alles netjes en klaar is ga ik schoonmaken en kleertjes opzoeken en wassen.

Herkenbaar!!! Ben allemaal zooi aan t weggooien, heb al een andere kast geschilderd en de commode is dit weekend aan de beurt.
En op de vliering ligt nog heel veel wat uitgezocht moet worden: kleding, buggaboo, speelgoed, box etc. Maar daar hou ik me ook nog even op in.
Heb komende week de 20 weken echo. Wil ook nog even wachten met los gaan tot we de bevestiging hebben dat t allemaal goed zit.

Heb toen we er achter kwamen dat t een meisjes werd van mijn moeder, schoonmoeder, zus en schoonzus gelijk allemaal zuurstok roze dingen gekregen en ik had zelf al blauwe en grijze rompertjes gekocht.
Dat ligt nu allemaal op een stapeltje in de hoek maar mijn vingers jeuken om het lekker klaar te leggen.

Overigens ben ik ook bezig met alle andere dingen die er nog moeten gebeuren in huis en tuin. Zit vol met inspiratie en wil het het liefst allemaal in een keer afmaken (kost ook bakken met geld) haha.
Mijn vriend wordt er volgens mij een beetje gek van.

Dus jaaaaaaaa ik heb er ook 'last' van.

Ergens ook wel lekker want dat gebeurt er weer eens wat. Moet me alleen fysiek een beetje inhouden want krijg echt last van buik en rug als ik teveel doe.

Groetjes mama3007

Hier kriebelt er nog niet heel veel. We zijn nu net begonnen met het kamertje leeg te halen. Daarna moet de hele kamer nog gestript en vervolgens pas alles opbouwen, stucen, verven, laminaat en dan kunnen we pas een keer aan de echt leuke dingen beginnen....Zou wel willen shoppen maar het kan nog nergens heen.

Maar verder in huis ook nog niets te zien van nesteldrang, helaas :)

haha, gelukkig ben ik niet de enige :))

dit weekend overigens toch maar een paar kasten opgeruimd: ik was op zoek naar de zomerdekbedden van de jongens (ja beetje laat eind juni maar het weer was er eerder nog niet naar...) en kwam toen van alles tegen dat uitgezocht moest worden en van het een kwam het ander... :)

erg fijn gevoel, smaakt naar meer reorganiseren/opruimen/vernieuwen etc.! nou ja, eerst over 2,5 week op vakantie en daarna maar vol ervoor gaan :))

Heel herkenbaar ;-)
Eerst moet nog even de inloopkast ingericht worden als kledingkast, daarna de huidige kledingkamer leeghalen, dit wordt de babykamer. Heb al wat setjes kleding gekocht en de babydozen verzameld, daar kan mooi wat in zolang de meubels er nog niet zijn.
Verder de kleding van m'n dochter uitzoeken. Het worden nu 2 jongens, dus zal afscheid moeten nemen van een heleboel kleertjes :-(
Haha, heel blij met 2 jongens, maar van de kleertjes vind ik het wel wat jammer, er zaten zulke leuke tussen....
Maar wie weet kan ik er nog iemand anders blij mee maken!

Verder in en om huis ook nog druk bezig. We hebben nu eindelijk zonwering op onze veranda. Dat is deze zomer nog niet echt nodig geweest, maar als de zon doorbreekt is het snel te warm daar, dus fijn! Nu nog in afwachting van ons tuinhuis, is besteld maar nog niet geleverd. Hopelijk duurt het niet te lang meer. Kan er weer een hoop opgeruimd worden :)

Terug
Bovenaan