Nesteldrang

Het is net of mijn nesteldrang zich opnieuw aandient!

Alles moet schoon en aan de kant! Ik kan geen was zien liggen en voordat de vaatwasser piept heb ik hem al uitgepakt!

Bedden 2keer per week verschonen? Tuurlijk doe ik dat! Heerlijk fris bed. De stofzuiger is mijn beste vriend tegenwoordig en de dweil die kijkt me soms aan van 'alweer?'

Herkenbaar voor iemand?

Euhm nee.. Ik ben, denk ik, een van de slechtse huisvrouwen! :) Ik zorg dat de was aan kant is, stofgezogen en bij de badkamer en wc en keuken schoonmaken heb ik hulp! Krijg het anders niet voor elkaar!

Een beetje. Ik hou van netjes maar ik ben ook geen poets. Heb sinds kort hulp. Moet maar ff kijken hoe dat bevalt.
Vind schoonmaken trouwens wel lekker. Maar niet met kinderen en baby's om me heen.

Weet je zeker dat je niet zwanger bent. Haha.
Oh nee dat kan niet he....

mamma3007: hahah! Officieel kan het niet, maar ze geven nooit 100% zekerheid...
Oh man moet er niet aan denken!

In mijn oude kloffie het huis door als de koters op school zitten en de twee kleintjes slapen heerlijk...

Nou sorry ook ik heb er de puf niet voor. Ben blij dat ik zit soms. Jij moet echt weer gaan werken hoor de allerlaatste je hebt zeker tijd over :)

Komt bij mij pas in het voorjaar weer...

Die hulp..... Dat lijkt me ook wel wat :) moet eerlijk zeggen dat ik dat vooral had toen ik nog meer werkte. Was je vrij moest je poetsen. Nu ik wat minder werk lukt het redelijk om het bij te houden met man lief. Maar echt de grote klussen moet ik tijd voor maken.

4atas: die hulp is ook wel duur hoor. Ik ga ff bekijken of t bevalt. Ook als ik straks weer moet werken zeg maar. Is meer een idee van mijn man (hoeft hij minder te doen haha).
Maar toen ik net als jij twee kleintjes had kwam ik ook echt nergens aan toe hoor. Dan ben je de hele dag met hun zoet.
Nu heb ik iets meer mijn handen vrij. Als de jonge s op school zitten en de baby slaapt.
Maar goed, het blijft een gebed zonder einde.

En allerlaatste hoe is het nu met Faye vroeg ik me even af. Nog steeds de hele tijd wakker?

Haha yup, ze slaapt al iets meer nu. Maar korte hazeslaapjes. Vandaag heeft ze haar eerste prikjes gehad en is daarmee flink onder de pannen gelegd!

Zo sneu altijd. Ze is nu bijna 5100 gram en 57 cm, dus dat gaat allemaal goed. Ze is nu bijna 7 weken!

Tijd over? Ja eigenlijk wel haha. Heerlijk na het eten nog spelletjes doen met de kinderen. Potjes pesten of jokeren vinden de jongens zo leuk.

Ik sta in bloei! haha!

Oh ja die prikjes. Wij hebben we vandaag gehaald. Sneu hoor.
Het ging goed tot ze wakker werd. Daarna brullen brullen brullen. Heb haar maar een paracetamol gegeven. Nu is ze stil en ligt ze lekker te slapen. Hoop dat dat zo blijft.

Fijn dat ze iets meer slaapt. Ze hebben het toch wel echt nodig nog.

Terug
Bovenaan