Nestlé of Nutricia Hypo allergeen?

Voor onze tweede is helaas het tijdstip van flesvoeding aangebroken. Hypo-allergene voeding gaat hij zowieso krijgen, maar dan de vraag; welk merk? Vanaf de zijlijn (in Belgie) merk ik dat Nutricia campagne aan het voeren is voor hun beste voeding. Maar waarom zou ik voor hen kiezen? Waarom zijn zij beter? Onze oudste (augustus alweer 3!!!) is er groot mee geworden. Dus ben ik geneigd gewoon weer Nestlé te kiezen. Heeft iemand een goede reden voor mij om toch voor Nutricia te kiezen? (Misschien moet ik het maar eens aan Nutricia zelf vragen ;) )
Groetjes Esther.

Ik vind het inderdaad moeilijk om een onderbouwde keuze te maken. Ik had Nestlé, omdat dat goed verkrijgbaar is hier en omdat het me aangeraden werd bij het consultatie-bureau. Nu liet ze doorschemeren dat Nutricia beter zou zijn, maar ja... Ik heb nu al 4 dagen Nestlé gegeven, het enige wat ik merk is dat hij veel minder poept. Zojuist zelfs een glycerine-zetpilletje gegeven omdat hij zó aan het huilen was, met een kak-explosie en een rustig slapend kind als gevolg...  

Terug
Bovenaan