NESTLÉ NAN H.A. 2, wie wil...

A

Anoniem

Guest
Ik heb een hele doos en een halve doos NESTLÉ NAN H.A. 2 voeding met een bewaardoos en wat andere dingetjes gekregen maar ik gebruik het niet dus wil een van jullie het misschien hebben? Uiteraard kosteloos...
Zet dan even je e-mail adres dan mail ik je om af te spreken waar het naar toe moet. Dan stuur ik je het pakketje op.

Nee! Ik wil niet! Maar ik wil er ook van af. Heb 1 doos voeding dus wie wil...... (zelfde als Toulouse)

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ja hier nog iemand ik heb ook zo'n pak.
Dus laat maar horen!

Pauline

goh hebben jullie de blije doos gehad??
haha ik heb ook zo'n pak
uit de blije doos was het geloof ik
groetjes

Hallo dames,
Wij gebruiken wel Nestlé Nan HA2, en moeten dit nog doen tot Froukje zeker 1 jaar is. Dus eigenlijk is een gratis pakje best wel welkom! Wij wonen in Belgie, mijn ouders wonen gewoon in NL, dus daar kan je het evt wel naartoe sturen als je wilt. Postzegels wil ik wel terugbetalen als je er een briefje bij doet met banknummer.
Hierbij mijn mailadres: esther_welmers@hotmail.com
Groetjes, Esther.

Nou Esther, dan krijg jij de mijne voor Froukje... moet alleen even uitzoeken hoe ik een pakketje moet verzenden. Weet iemand dat hier misschien...?

Ik dacht zelf aan in een doosje doen... dichtplakken.. naar het postkantoor brengen en daar zo'n speciaal adreskaartje op doen? Klopt dit?

Je kunt 'm ook inpakken in papier en er een sticker op doen. Het zit toch al in een doosje. Gewoon een pakketje van maken en daar het postkantoor brengen. Je moet alleen wel even kijken of de porti niet duurder is dan het produkt zelf. Als het om een proefverpakking gaat en je moet er 3 euro op plakken, dan is het in verhouding wel duur denk ik.
Trouwens, misschien past het (zonder het doosje) wel in een iets grotere enveloppe. Als het door de brievenbus kan mag het als gewone post verzonden worden. Nou succes meiden!
Wij hadden ook een proefvrpakking, ik dacht, dat drinkt ie wel. Nou, ik denk dat het drinken het probleem niet was, maar er kwamen zulke mega klonten, ik moest er gewoon eerst met de staafmixer doorheen. Ik heb het 3x geprobeerd op andere manieren, maar het bleef drama. Dus ik heb de rest weggegooid (). Als ik dat van te voren geweten had, had je 'm mogen hebben.
Groetjes!!!!
Nelleke

Terug
Bovenaan