Nestlé babyvoeding

Heeft er iemand ervaring met Nestlé babyvoeding. Wij hebben dat de eerste 5 dagen aan onze baby gegeven maar hij bleef maar honger houden. We zijn nu inmiddels over gestapt op nutrilon en dat gaat een stuk beter. Hebben julie ook deze ervaring met Nestlé?
 
Ik heb in het begin ook nestle gehad en ben overgestapt naar kruidvat omdat die van ons ook erg hongerig was en ik de kruidvat standaard 1 en de kruidvat forte1 het fijnste vond mengen. Nooit aan gedacht dat het aan de nestle kon liggen.
 
Ik heb in het begin gezien dat ze al snel meer wilde. maar op zich is dat niet erg. Bij ons blijft ze uiteindelijk wel bij t gemiddelde. Die van ons is nu 3 en halve maand en mag 200cc en nu is t zodanig dat ze dat niet eens helemaal opdrinkt. terwijl ze 180 cc met gemak haalt. we hebben voor nestle gekozen omdat ze daardoor minder last van krampen kreeg en moet zeggen dat we bijna geen kind aan der hadden en al met 2 mndn goed doorsliep. wij dachten in het begin ook dat ze veel honger had maar bij ons is dat nu normaal geworden met Nestle en een vrolijke meid, bijna zonder krampjes.
 
Terug
Bovenaan