nestle blauw beertje felicitas

hoi meiden..

ben een hele tijd niet geweest.. Jayant heeft aantal keer in het zkh gelegen omdat hij maar bleef huilen en veel last had van zijn buikkrampjes en ontlasting kwam niet goed op gang.. Nu zijn we een tijdje verder en heel wat onderzoekjes en uiteindelijk bleek Jayant te hebben wat wij al vanaf het begin dachten: namelijk Koemelk allergie..

In het zkh werd aangeraden om thuis te gaan slapen om zelf ook tot rust te komen.. We hebben Jayant toen een knuffeltje bij hem gegeven maar de meeste gaven hem geen veiligheid of troost.. mama en papa zijn toch het beste dan.. Alleen het blauwe beertje wat in de felicitas zit dat is echt zijn ding.. maar nu heb ik er 2 en probeer ze regelmatig in de was te gooien maar merk ik nu al als we hem vergeten als we weggaan dat hij al redelijk gehecht is aan het beertje..

Nu heb ik gekeken of ik ze ergens kan krijgen.. maar dat gaat nog niet zo makkelijk.. Zijn er misschien mama's die zo een beertje over hebben en die hem naar ons opwillen sturen zodat als het beertje ooit kwijt raakt ofzo dat we resevere hebben..

Bvd Jayant en mama Anouk
.
 
hoi mama anouk hier het zelfde probleem gehad maar ik heb een mail gestuurd naar nestle en gevraagt of ze me nog een beer op konden sturen en 2 dagen later had ik hem al in huis met de post probeer dat eens ,

groetjes mama van gijs
 
Wat sneu voor jullie ventje.Ik dacht dat ik het beertje nog ergens had. Ik zal morgen even zoeken. Mail maar je adres en als ik het kan vinden stuur ik het op. Veel sterkte.
judithmblom@telfort.nl
 
hallo ik heb er ook nog een paar liggen.
als je mij je adres stuurt via de mail dan zal ik ze per post verstuen.
jennefer_van_den_brom@Live.nl

groeten jennefer
 
Terug
Bovenaan