nestle naturnes

Hoi,

Ik heb pasgeleden aan een onderzoek van buzzer meegedaan en zodoende de bakjes groenten van naturnes van nestle kunnen testen.
Heeft iemand hier wel een naturnes gebruikt en wat is jullie mening over deze bakjes?
De verschillende ingredienten zijn apart van elkaar gestoomd.
Mijn dochter vond ze wel lekker, helaas zag ik dat er in de 6 maanden bakjes nog geen stukjes zitten.
Verder vond ik het wel erg handige bakjes doordat ze zo laag zijn zijn ze makkelijk te gebruiken en zonder kliederen leeg te scheppen en te roeren.
Bovendien zijn ze door de kunsstof verpakking erg licht en dat handig voor op reis.
Ik ga de lege bakjes mooi gebruiken om mijn versgemaakte groenten in te vriezen. Bakjes zijn gewoon in de vaatwasser geweest.
 
Nou nee geen reclame maken, mijn dochter krijgt nog maar zelden potjes en dan vaak net wat er in de aanbieding is en op de creche olvarit.
En toen ze zes maanden was had ik de voorkeur voor friso omdat die er met 6 maanden al stukjes in hadden zitten.
Maar zoals ik al schreef doe ik mee aan een onderzoek van buzzer.nl En heb ik ze gekregen om te testen en uit te delen aan bekenden/familie.
Het is wel de bedoeling om ook een idee te krijgen wat anderen van dit product vinden. Zowel positief als negatief. Op andere forums zag ik er al hele discussies over dus ik dacht laat ik het hier is te sprake brengen.
 
Ik zelf blijf toch bij eigenmaak. Vind onze zoon toch lekkerder. Hij krijgt wel is potjes maar eigenlijk alleen van olvarit andere koop nooit.

Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan