net 1 dag overtijd...

A

Anoniem

Guest
Nou is de dag nog niet helemaal om maar, ik had vandaag ongesteld moeten worden.... Zou het dan toch echt zo zijn...

De test die ik vanochtend heb gedaan was negatief... Misschien te snel getest...

We wachten af... Kan alleen nergens anders aan denken, vermoeiend gewoon ook omdat ik het alleen met mijn man er over kan hebben dus ik raak het ook niet echt kwijt. Maar ja, we blijven hopen dat er geen bloedingen komen en dat over een paar dagen een positieve test de revue passeert, dan kan mijn jaar niet meer stuk...

Groetjes Silly

Hoi Silly

Dan ga ik heel hard voor je  duimen dat je niet ongi word.
Succes

Groetjes Sharine

@Redsilly:
Ik snap heel goed hoe je je voelt! Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD en ook een test gedaan. Ook negatief.... nu ben ik nog steeds niet ongi geworden en begin weer te twijfelen... Zou ik de test te vroeg gedaan hebben of ben ik echt niet zwanger? Ik denk zelf dat ik niet zwanger ben, want kans is wel beetje klein (zie mijn topic vroege eisprong), maar toch elke dag die uitblijft.... brengt verwarring.

Ik hoop dat je snel positief mag testen!

Groetjes Anoek

Hoi,

Ik had ook pas na 5 dagen een positieve test.. Dus wie weet heb je wel te vroeg getest!
Hoop het voor je!

Liefs Anne!

Nou... tweede test gedaan, weer negatief.... heb nu ook krampen en weerlicht bloedverlies, dus het komt eraan denk ik. Nu gaan we in mei voor het eggie. Deze maand was niet helemaal goed geteld door mij, ha ha!!!

Redsilly, hoe is het met jou?

Groetjes Anoek

Hé Anouk,

Geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten....

Vanochtend ben ik ongi geworden... snik

Nou, ja nu maar weer op naar ronde 4!

Bedankt voor jullie reacties.

Liefs Silly

Hoi Silly

Duimen heeft dus niet gewerkt. Vervelend allemaal. Maar hoop dat je de volgende ronde wel een positief resultaat krijgt. Veel succes de volgende ronde.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan