net 2e echo gehad: 8w 1dg, hartje klopt goed!

A

Anoniem

Guest
bij de vorige echo precies 2wk geleden konden we het hartje niet zien kloppen, maar vandaag wel!! oh, wat was dat fantastisch om te zien!!! en wat groeit zo'n kleintje hard in 2wk tijd zeg..

over 4wk weer terug komen. ik moet zo vaak langs komen, omdat mijn schildklier te traag werkt.hier lijd de baby absoluut niet onder.. voorlopig blijf ik onder behandeling bij de gynacoloog in het ziekenhuis.

cool heej!!!fantastisch.
ik kan niet wachten tot wij ons wondertje mogen aanschouwen en bevestiging krijgen.nog 4 weekjes....
geniet ervan!!!
groetjes kari
7 wk 1 dag

Hai hai,

Super nieuws toch? Ga maar lekker genieten meid!

Nephele,

das toevallig... ik heb vandaag ook net m'n tweede echo gehad en twee weken geleden mijn 1e echo. Ben nu 8 wkn en 3 dg zwanger en... heb ook een te traag werkende schildklier...
Ga je me nu ook vertellen dat je op 4 april voor je 3e echo gaat????

mijn medicatie voor de schildklier is inmiddels verhoogd... bij jou ook? Voel me nl wel erg moe en weet niet goed of dit ligt aan een evt tekort aan schildklierhormonen of de zwangerschapsmoeheid. moet nu om de 2 a 3 weken bloedprikken om de medicatie goed t eblijven bepalen.

groetjes
Jil

hoi jil,

dit is cker heel toevallig en nee ik heb 10april mijn 3e echo dan ben ik 12wk en 1dag.. we schelen dus maar 2dagen wel apart nu we ook nog eens allebei een traag werkende schildklier hebben.

voor mijn zwangerschap heb ik al een medicijnverhoging gekregen.ik slik nu 3 blauwe tabletjes thyrax van 0,25mg. voel me echt heel moe, dat hou je toch bij een traagwerkende schildklier.maar sinds ik zwanger ben voel ik mij 's morgens echt beroerd. dat moet ik in bed een crackertje eten er gauw even uitgaan om mijn medicijnen in te nemen dan wachten tot het half uur voorbij is zodat ik mag gaan eten.als ik dat niet doe val ik zo neer.. eerder ging ik gewoon mijn bed uit, medicijnen innemen, douchen en dan eten maar dat lukt nu gewoon niet meer..
alle bloedonderzoeken waren goed, dus nergens om mij druk over te maken.

was alles bij de echo van gister goed? het hartje al zien kloppen?

succes meis en hoor het wel hoe het 4april is gegaan.

Ik slikte altijd 150 mg thyrax,  door de zwangerschap is dit nu verhoogd naar 175 mg. s'ochtends ben ik erg misselijk maar heb hier  ondertussen wel een weg in kunnen vinden. Elke ochtend drink ik een bed een groot glas water, bij het opstaan moet ik dit er vervolgens natuurlijk direct uitspugen....  maar hierna voel ik me meestal wel  al een stuk beter

Voor deze   'methode' lukte  het me niet de thyrax binnen te houden. Omdat ik me hier wel  zorgen over maakte heb ik contact opgenomen met mijn arts. Zij heeft me   aangeraden om de thyrax tijdelijk voor het avondeten in te nemen. Voorwaarde is wel dat je dan vanaf een uur of 3 in de  middag niets meer mag eten, zodat je een lege maag hebt. Misschien heb jij iets aan deze tip!

Ik voel me erg moe, overdag op het werk lukt het me nog redelijk hiermee om te gaan. Maar zodra ik thuiskom ga ik vaak eerst even liggen ook  ga ik elke avond al erg vroeg slapen.

De echo afgelopen maandag was erg mooi!! Je zag het hartje kloppen ook zijn de armpjes al ontwikkeld, heel bijzonder  om  te zien..

sterkte met je moeheid!

Groetjes
Jil

Terug
Bovenaan