Net 3 uur zwanger en alweer vreselijk onzeker

Hallo allemaal,

Mag me eindelijk ook weer bij jullie voegen. Vanochtend een positieven test gehad, waar we al niet meer op rekende, maar toch gekregen hebben.
Heel blij natuurlijk maar ook weer vreselijk onzeker.
Afgelopen donderdag had ik wat bruin verlies, echt heel weinig en ook 4 dagen voor mijn NOD. Maar adat was dezelfde middag ook alweer voorbij. Dus ik wachten op mijn ongie die maar niet opgang kwam. Vanochtend kon ik de druk niet meer aan wilde weten waar ik mee afwas. Maar die test was positief!!!!!.
Was zo verrast dat ik eerst niet wist wat er stond.
Maar nu komen de zenuwen en de onzekerheid. Is alles wel goed!!
Bij onze eerste zwangerschap heb ik dit namelijk ook gehad was toen 6 weken zwanger toen ik bruine afscheiding kreeg. Bleek toen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben.

Wordt nu de hele tijd tussen blijdschap en twijfel heen en weer geslingerd.
7 januari gelukkig al een echo om te kijken of alles netjes op zijn plek zit.
Vindt het weer zo spannend! Och ben toch z’n muts!

Groetjes marjan

Hey Marjan,

Tuurlijk is het onwijs spannend zeg! Heel erg gefeliciteerd! Hoop echt ontzettend voor je dat alles goed is, maar dit is toch al een leuk kerstcadeau niet ;)

Ben zelf nu 18w en blijf ongerust hoor!

Doeg!

gefeliciteerd, herken het gevoel. heb zelf ook steeds bruine afscheiding met 5 en 6 weken gehad. ben nu net 7 weken.gelukkig woensdag de echo, omdat ik al een miskraam heb gehad.

Ha Marjan
Je bent geen muts hoor! Dan ben ik er zeker ook 1, haha! Allereerst Proficiat! En ik snap heel goed dat je onzeker bent, je zult geduld moeten hebben en dat valt af en toe niet mee. Ik ben na 2 miskramen weer 7 weken zwanger en ben ook super onzeker, ik krijg woensdag mijn echo en hoop natuurlijk dat het allemaal goed is zodat ik wat rust krijg en kan gaan genieten! Hou ons op de hoogte!
Liefs Rebra

Hoi Marjan,

Na 3 miskramen ben ik opnieuw zwanger. Ik herken je onzekerheid. Ik had een dag of 5 voor mijn menstruatie last van bruine afscheiding. Ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden, maar het zette maar niet door. Ik heb toen een test gedaan en die was positief. Die bruine afscheiding heeft toch zeker een dag of 10 geduurd en toen ging het over. Ik dacht ook dat die bruine afscheiding geen goed teken zou zijn. Bij mijn vorige miskramen was dat nl. een teken dat het niet goed was, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Ik heb vorige week een echo gehad en ondanks dat er nog geen hartje te zien was, was er wel een zwangerschapsring en embryo te zien. Komende donderdag heb ik opnieuw een echo en dan hoop ik een hartje te kunnen zien. Omdat mijn menstruatie onregelmatig is, weet ik niet hoe ver ik nu precies ben. Bruine afscheiding hoeft niet te betekenen dat het mis is. Ik heb zelf nog nauwelijks klachten en dat maakt mij ook onzeker. Je gaat je zwangerschappen met elkaar vergelijken en het begint bij mij nu langzaam door te dringen dat je je zwangerschappen niet te vergelijken zijn. Ik hoop dat ik je met mijn ervaring een beetje gerust heb kunnen stellen.

Gr. Angie

Terug
Bovenaan