net 3 weken ongesteldheid gehad en nu symptomen van zwangerschap....

ik sta voor een raadsel... in december heb ik met 6 weken een MK gehad. nu zijn we inmiddels alweer een paar maanden verder en kreeg 26 januari weer normaal mijn ongesteldheid. alleen was deze niet zo normaal te noemen. bijna 3 weken bloedverlies. ik dacht naja zal wel weer een miskraam zijn... wat iedereen afwimpelde maar nu ineens heb ik alle symptomen die ik had bij mijn miskraam en daarbij de misseljkheid.

als ik dan bij mijn vriend aankom van ik wil het weten of het zo is. dan komt hij met de opmerking we wachten wel af...

gelukkig heb ik nog een pup om me heen die mijn gedachtes er vanaf haalt en ontzettend lieve vrienden die me steunen... nu heb ik me voorgenomen om een dezer dagen toch een test te gaan doen zonder dat mijn vriend het weet. dan verras ik hem maar met eventueel goed nieuws... wat me onwaarschijnlijk lijkt.

iemand een idee wat het kan zijn?

dank je!!!

we zijn ook ontzettend blij :D alleen ben ik toch wel een beetje angstig dat het misgaat... dinsdag naar de VK en dan maar hopen dat onze vermoedens bevestigd worden

Hoi hoi,

Kan me voorstellen dat je onzeker bent. Maar bedenk wel, stap 1 is gezet: je bent weer zwanger! Ik was na mijn miskraam in juni meteen weer zwanger en de eerste 13 weken duurden heeeeel lang, maar na een paar goede echo's werd telkens bevestigd dat het nu wèl goed ging. Hoe dan ook: sterkte de komende weken, maar van harte gefeliciteerd meid; je bent zwanger!

Groetjes Janneke
34 weken en 4 dagen zwanger

Terug
Bovenaan