Net 5

Hallo allemaal,

Wie   heeft er woe. op net 5 de verloskundige praktijk gezien???? was erg leuk!! ennnnnn het waren onze verloskundigen!!! leuk he!!
Ze zijn zo lief!!!
nou moest het ff kwijt.

xx wen mv Tycho

Hey Wen,

Ik heb het niet gezien maar is wel leuk als je dan je eigen verloskundige terug ziet. Ik kan zo'n programma's gewoon niet zien want dan zit ik zo weer te janken voor de tv...

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ik heb het wel gezien, vind het altijd wel leuk. Jij woont dus in Utrecht neem ik aan.
Ik in maarssen. Wel gek vind ik dat je nu weer iemand anders ziet terwijl je het ook zelf heb gedaan enzo. Ik kijk er nu wel anders naar.
En dan al die vrouwen met die dikke buiken nu nog lachen maar straks als ze moeten puffen ben ik wel blij dat ik het heb gehad.
Volgende week ga ik zeker weer kijken.

Groetjes,

Lilian mv Lotte

Ja ik heb het gezien. Was erg leuk om te zien. Vooral als ik dan naar mijn dochter kijk die alweer 6 maanden is en vergelijk met die babytjes. Wat gaat de tijd snel. Stiekem verlang ik dan ook wel weer naar een 2e. Vooral omdat het bij ons allemaal heel raar is verlopen. Marissa is 5,5 week te vroeg geboren middels een keizersnede. Ik had zwangerschapsvergiftiging. En zou het graag nog een keer "goed" over willen doen.
Dus als ik dat programma zo zie, toch ook wel een beetje emotioneel. Nou moet ik zowieso snel huilen als het iets is wat over kinderen gaat. Zal het nazwangeren nog wel zijn.

Ik heb het gezien, blijf het erg leuk vinden om zulke programma's te kijken. Toch zou ik er zelf nooit voor kiezen om mijn bevalling op tv te laten zien. Zou me ook dood schamen ik heb namelijk aardig wat luide kreten gemaakt.

Sandra mv Nick en Tess

hoi,
ja woon in utrecht!!!
Ik vindt het wel leuk ik mis nl mijn dikke buik best wel!!!! ik zou nu nog geen 2e willen hoor maar als ik zo,n buik zie denk aaahhhhhhh wil ik ook.....
Ik ben ook 5,5 wk tevroeg bevallen!!! maar niets ergs gelukkig! Tycho had er gewoon zin in!! hij arme moeder het gaat nu zo warm buiten worden laat ik maar vast komen..... (was nog aan het werk zelfs!)

xx wen

Hoi,

Heb het net gezien wist niet wanneer het was. Heb wel een klien voorstukje gezien en toen ik een hartslagje hoorde keek ik me vriend aan en zie dat het toch wel weer leuk is zo een ukkie, hij heeft hem toen ergens anders opgezet. Niet dat ie niet wil hoor maar financieel gaat het gewoon nu niet. Komt wel weer

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan