net 5wkn zwanger maar al een 4mnd buikje

Hallo allemaal,effe voorstellen monique 33 en 5wkn zwanger van de 2e ,heb al een grote zoon van 13,mijn vraag of iemand dit herkend ik ben in mijn vorige zwangerschap behoorlijk aan gekomen 45 kilo,hield vocht vast en zwangerschapsvergiftiging.
Nu ben ik 5weken zwanger maar heb een buikje van minstens 4 mnd,komt dit door de vorige (dikke zwangerschap)??
wie herkent dit?is ook veel aangekomen bij eerdere zwangerschap en ben je ook bang voor dezelfde problemen??
 
Hoi Monique,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben op dit moment ruim 19 weken zwanger van mijn tweede kindje (oudste is 13 maanden). In mijn eerste zwangerschap ben ik 26 kilo aangekomen en had een enorme buik. Nu ben ik pas 3 1/2 kilo aangekomen, maar heb ik weer een flinke buik.
Ik weet natuurlijk niet hoe het verder zal gaan in de zwangerschap, maar loop nu al kilo's achter als ik het vergelijk met de zwangerschap van mijn dochter.
Mijn gynaecoloog zei me dat echt iedere zwangerschap anders is, daar lijkt het dus inderdaad op.
Ik hoop het ook voor jou, want 26 kilo aankomen is geen pretje, maar 45 kilo...!

Groetjes
 
quote: monique 33 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2005 16:49:03'));

Hallo allemaal,effe voorstellen monique 33 en 5wkn zwanger van de 2e ,heb al een grote zoon van 13,mijn vraag of iemand dit herkend ik ben in mijn vorige zwangerschap behoorlijk aan gekomen 45 kilo,hield vocht vast en zwangerschapsvergiftiging.
Nu ben ik 5weken zwanger maar heb een buikje van minstens 4 mnd,komt dit door de vorige (dikke zwangerschap)??
wie herkent dit?is ook veel aangekomen bij eerdere zwangerschap en ben je ook bang voor dezelfde problemen??

Hoi monique,

Ook namens mij van harte gefeliciteerd. Ik ben zelf bijna 11 weken zwanger van de eerste (na zeven jaar klussen). Maar ook ik groei al behoorlijk. Bij mij konden ze op de echo 2 cystes zien zitten in de eierstok en daarom groei ik sneller. Gelukkig is het niet iets om me zorgen over te maken. Maar 45 kilo bij je eerste, pffff dat moeten zware maanden zijn geweest  
 
Hoi Monique,

Van harte gefeliciteerd. Ik ben zo blij voor je met je tweede zwangerschap. Weet je, ik ben net aan mijn zesde week begonnen van ons eerste kindje dus zal de geboortedatum van onze kinderen niet zover uit mekaar liggen. Wat een leuke gedachte, niet?
Ik heb tot hiertoe nog niet echt een buik maar wat mij wel opvalt is dat   ik bij het minste dat ik eet meteen een gezwollen buik heb, voel dat meestal aan de knellende jeans. In gewicht is er bij mij nog niets bij denk ik. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar ik heb mijn man wel gevraagd om me een beetje in het oog te houden en als ik te gek moest gaan doen ivm eten of snoepen, moet hij me tegenhouden. Ik zou de zwangerschapskilos willen beperken. Mijn tante was ook 19 kilo bijgekomen toen ze zwanger was en ze wist me te vertellen dat het eigenlijk geen pretje was dus ik hoop voor jou dat je dit keer geen 45 extra kilos moet meezeulen.
Alvast veel sterkte!
Liefs,
Nina
 
Hoi hoi ben 34 jaar en zwanger van ons derde kindje.
Zelf kom ik dus ook flink aan in de zwangerschap en hou heel veel vocht vast,leuk nu je dus de zomer in gaat jahaha.
Maare ben nu 18 weken zwanger en heb ook al een buik van 6 maanden ofzo hoor mensen zeggen allemaal je hoeft niet zo lang meer he of wel aiiiiiiiiii.
Nou dan zeg ik moet tot 30 okt en dan kijken ze je aan van nou wat een buik haha.
Tja niets aan te doen dus ieder mens is anders,en helaas heb ik dat geluk ook niet dat kleine buikie.
Denk maar zo als alles maar goed is met de kleien die buik tja is minder maar helaas niets aan te doen dus.

claudia
 
hallo allemaal, ik ben anouschka en 6 weken zwanger van de tweede, ben 30 jaar, en wij hebben een zoon, Kevin die gisteren 2 jaar is geworden.
Ik ben met Kevin 15 kilo aangekomen, niet slecht werd er gezegd en om eerlijk te zijn, ik wil dat nu ook. Het is allemaal zo zwaar om het er allemaal af te krijgen.
Ik ben uitgerekend op 21 januari ´ 06  vertelde de verloskundige, 2 dagen na mijn verjaardag. Weet in ieder geval dat ik volgend jaar of ik nou bevallen ben of niet, niet mijn verjaardag vier.hahaha
Ik kan mijn eigen broeken nog wel aan, maar ik voel dat het wel sneller gaat, want het gerommel in mijn buik en als je dan overal voelt en vooral rondom de navel voel je dat de baarmoeder omhoog komt.
geweldig om dit nog een keer mee te maken.

groetjes, anous
 
Terug
Bovenaan