net 6 mnd oud en nu al mt 80

Hallo,

Mijn zoontje was gister precies 6 mnd vorige week zijn we op het CB geweest, en daar bleek dat hij 72,5 cm was en iets over de 9 kilo bij de geboorte was hij 51 m en 3500 gr dus precies gemiddeld zeg maar!!   Ze zeiden dat hij erg lang was, en zou worden   ik heb dus allemaal kleertjes recentelijk gekocht in mt 74 maar daar past hij nu precies in dus wordt het mt 80 nders groeit hij er zo snel uit.
Ik vindt het echt bijzonder aan gezien onze dochter bij de geboorte 44 cm en 2045gr was ze was wel met 33 wkn geboren , maar nu is ze 5,5 jr en is net 103 cm en 15 kilo dus echt een klein smal meisje. Als ze haar broertje op schoot heeft dan zie je haar niet eens meer, en ik ben ook maar klein 1,54m (half indisch dus dat is niet zo gek) en zijn vader is ook niet echt groot. En mijn ouders zijn ook maar klein maar mijn broer daarintegen is bijna 2 m en hartstikke breed, dus het kan wel!!!

Ik vindt het wel appart 2 zo'n verschillende kinderen maar het gaat alleen zo snel   nu hij zo hard groeit.
Wie heeft ook zo'n gote vent of meid?

groetjes Ellen

Ik ben net maandag met Tess naar het bureau geweest (ze was toen net 6 maanden) ze was 69 cm en woog 7600 gram. Ze is even lang als haar broertje (toen hij een half jaar was) maar een kilo lichter. Terwijl ze bij de geboorte een kilo zwaarder was.
Ik denk ook wel dat meisjes over het algemeen wat lichter zijn.

Sandra mv nick en tess

Ik mag de 19e weer, maar de shirtjes van maat 74 worden al een beetje kort. De broekjes maat 68 ook, maar om z'n middel kan 74 nog niet (ja Pauline, toch maar even aan de slag met elastieken inkorten enzo, hihi). Dus ik hijs Kian ook in maatje 80 (nu ook 5 maanden). Liever iets aan de ruime kant dan dat ik de hele dag z'n shirt naar beneden moet trekken.
Liefs Phira

Over 2 weken mogen we weer naar het cb en dan zullen we zien hoe groot en zwaar Merel is geworden.
Ze loopt wel boven de curve uit van het cb, ben benieuwd of dat nog zo is.

Ze is zondag 6 mnd geworden en draagt maat 74.
Romperjes heeft ze 74-80 nodig!

Ik denk dat het ook qua merk verschilt.. ik koop ook wel eens truitjes bij de Zara en dan heeft ze die van 1 jaar...maar dat merk valt gewoon klein!

Hallo,

Het is een tijdje geleden dat ik met aaron naar het cb ben geweest ( toen hij 4 maanden was) toen was hij al 72 cm en 8730 gram. Het is echt een flinke jonge.Hij was 52 cm en 4320 gram bij de geboorte.

We hoeven pas over 4 weken weer, maar ben wel heel beniewd hoeveel hij nu is gegroeid.

Hij   is nu 5 maanden en 1 week en we hebben nu maat 74 en die zit hem goed, op een paar truitjes na die zijn hem al iets te klein. De broeken zitten nog wel goed.
Ik denk dat als aaron 6 maanden is dat hij dan ook al in maatje 80 zit.

Ik vind het wel jammer dat hij zo snel groeid want hij heeft zulke leuke kleertjes maar hij kan ze maar zo kort aan....

groetjes Brigit

zo zo
is annique dan zo klein of is de rest best groot hihi
annique was vorige week 62 cm en 6735 gram
en draagt nog maat 62 soms 68
ze is nu bijna 6 maanden
liefs sandra

hoi,
mijn meisje is 6 mnd bijna 27 wkn en woog afgelopen do op bureau 7.8 kilo en bijna 67 cm(6.7)...heeft nu mt 68 maar vanochtend al iets in 74 aan,broek in omtrek nog iets te groot.
gr gaby

Terug
Bovenaan