net aangemeld voor de kraam zorg

ik heb ne de kraam zorg gebelt met de vraag wanneer je jemoet aan melden en dat kon gelijk en ik mocht ook de naam door geven van de kraam hulp van de vorige keer
zou wel leuk zijn was een erg lieve hulp ook voor mijn kinderen

wauw das al snel. Heb jij je termijnecho al gehad dan? Hier kan je je niet aanmelden voordat je de echte uitgerekende datum hebt.
Ik twijfel nog qua kraamzorgbureau. De verloskundigen werken tegenwoordig samen met een ander bureau en ik weet niet of ik daarin mee moet gaan. De vorige keer op zich goeie ervaringen gehad, maar ik denk dat zij niet de enige goeie is. Overigens was ik wel blij dat ze weer weg was, maar dat lag misschien meer aan mij. Ik kan me voorstellen dat het met een rondrennende uk wel even wat anders gaat in de kraamtijd.

ja ik vond het ook al snel maar goed ik sta ingeschreven en dat is en lekker gevoel

is het een idee voor jou om aan anderen moeders op school cres peuterschool te vragen wat hun ervaringen zijn ?
en anders kies je toch voor de zelfde het is jou kraam tijd jij moet kunnen rusten en je op je gemak voelen en je kleine uk aan hun over laten als jij op bed licht

ja, over een tijdje zal ik eens vragen aan andere moeders wat zij doen / hebben gedaan. Van het groepje van de zwangerschapscursus van de eerste zijn er nu ook een paar of zwanger of net bevallen. Ik heb er niet zo'n haast mee geloof ik, en eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit. Het blijft ook bij dezelfde organisatie afwachten wat voor type je in huis krijgt.
Bovendien.... het lijkt nog zo ver weg... :)

Terug
Bovenaan