net aangemeld

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Heerlijk vind ik het om allemaal informatie te lezen over mijn zwangerschap. Maar ook om te lezen dat mijn onzekerheden niet raar zijn. Daarom dacht ik: ik ga mij ook aanmelden!!

Ik ben 22 weken zwanger. Vorige week naar de 20e week echo geweest en alles was goed. Ik voel het kindje ook al goed, en mijn man en ik weten wat het wordt.  Ik ben heel blij dat ik het weet, emotioneel gezien.

Ook mijn onzekerheid over mijn "grote" buik is nu wat weg. Op mijn werken zeiden ze allemaal dat ik zo'n grote buik heb.  Daar werd ik ontzettend onzeker van. Maar de verloskundige heeft me gerustgesteld. En het belangrijkste: het kindje is gezond!

Wie voelt zich ook weleens onzeker over haar buik?

Groetjes Irma  

Hoi Irma,

Ik heb net de 20 weken echo gehad en zo te zien was alles goed.
Onze kleine was lekker aan het spartelen.
Iedereen heeft op mijn buik ook wel wat aan te merken,
De een vraagt of ik niet verder zwanger ben als men zegt, of dat
ik er geen 2 krijg.
Ik trek me er niet zo veel van aan, maar ben nu wel opgelucht dat
het verder goed is. En laat die buik maar lekker groeien.
Geniet ervan....En dat we allebei in juni een gezond kindje in
de armen mogen houden. Dat is toch het belangerijkste...

Liefs lies

ik ben pas 14 weken zwanger van me 2e heb normaal gewoon een platte buik maar nu lijk ik al 20 weken en de verloskundige zei dat het normaal is dus ik zou me er niet zoveel van aan trekken wat andere mensen zeggen gewoon lekker zwanger zijn groetjes anne

hoi irma
ik groeide in het begin ook heel snel,ik kon mijn zwangerschap geen 3 maanden verzwijgen want het was met 2 maanden al te zien.
iedereen zei ook het zijn er vast 2 of ben je niet langer zwanger?
nu ben ik 32 wk en staat het groeien redelijk stil en ik ben ook niet gigantisch dik geworden wat ik zelf dacht.
ik ben nu in totaal 8 kilo gegroeid dus dat is netjes hahaaah.
groetjes ammarins

Terug
Bovenaan