Net als toen weer last van absurde dromen... Zou het dan nu ook weer raak zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb toch zo iets geks. De afgelopen 4 nachten heb ik weer hele rare en absurde dromen. Doodvermoeiend, want als je wakker wordt heb je het idee dat je overal en nergens geweest bent. Ik ben dan totaal niet uitgerust...

Echter, tijdens mijn eerste zwangerschap (helaas miskraam geworden...) had ik ook een periode waarin ik echt enorm veel rare en absurde dromen droomde. En ik kon ze ook nog heel gedetailleerd navertellen aan mijn man 's ochtends.

Heb volgende week mijn NOD. Ben dus heel benieuwd of het dus een positief teken is. Maar ben ook benieuwd of jullie het herkennen....

Groetjes van Vennie

hoi hoi
het klopt als je zwanger bent dat je dan raar droomt.heb ik bij alle 5 gehad,alleen verder in de zwangerschap.hoop voor je dat het raak is.wanneer moet je het worden dan?ikzelf volgende week zaterdag.
liefs sil

Hoi Sil,

Nou, gelukkig iemand die het herkent! En al 5 keer zwanger geweest, dus een ervaringsdeskundige!
Ik heb op zich vrijdag mijn NOD, maar dat is dan na 28 dagen. En de laatste 2 keer had ik een cyclus van 25 dagen, en dat is morgen al! Dus van morgen tot vrijdag wordt het spannend. Ik heb met mezelf afgesproken om zaterdag pas te testen, want ik wil dag 28 wel even afwachten.
Spannend hoor! Jij ook veel succes!

Groetjes van Vennie

Terug
Bovenaan